OPERATION - DESERT STORM









Renginio statistika

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

***NAUJAS POLIGONAS***
SITUACIJA REGIONE:
Konflikto esmė slypi ant auksinės gyslos – naftotiekio išteklių, kurie valdo regiono likimą. Ši vieta tapo konfliktų epicentru, kas kontroliuoja išteklius, tas įtvirtina savo valdžią ir gali reguliuoti strateginį regiono aprūpinimą bei ekonomiką. Saulė kepina smėlį, dulkių debesys siaučia per karjerus, kiekvienas žingsnis gali tapti mirtinu.
- Didelis kovos intensyvumas kiekvienoje fazėje: infiltracijos, įsitvirtinimas vietovėje, kontratakos ir situacijos kontrolė.
- Kovotojai turės išnaudoti nelengvą reljefą kuris pareikalaus daug jėgų, strategiją ir komandinį koordinavimą, kad pasiektų tikslą.
VIETOVĖ:
- Plačios smėlio dykumos ir karjerai: grioviai, stačios kopos, smėlio lavinos, miškai ir APKASAI SU ĮTVIRTINIMAIS.
- Tankūs miškai ir slėniai: suteikia galimybę pasislėpti, statyti apkasus, gynybines linijas ir planuoti netikėtus puolimus.
- Kalvos ir reljefas: aukštumos suteikia matomumo pranašumą, bet palieka atvirus priešo taikiniams.
- Naftos infrastruktūra: siurblinės, rezervuarai ir transporto bazės – kiekviena kontrolės vieta gali nulemti mūšio baigtį.
<..PAPILDOMA INFORMACIJA SIUNČIAMA REGISTRUOTIEMS IR APMOKĖJIMUS ATLIKUSIEMS KOVOTOJAMS Į JŲ NURODYTUS EL PAŠTUS..>
Data: 2025-10-05
- 10:00-10:45 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
- 10:45-11:15 žaidėjų pasiruošimas žaidimui.
- 11:15-11:45 žaidimo bendras brifingas, komandų paskirstymas bei žymėjimas.
- 12:00 žaidimo pradžia.
- 16:00 žaidimo pabaiga, rezultatų aptarimas.
REKVIZITAI APMOKĖJIMUI
- Pavadinimas: VšĮ Efrekas
- Sąskaita: LT077300010160175351
- Paskirtis: Jūsų Šaukinys/( ir prie šaukinio nurodomos raidės) D5
Nurodydami paskirtį nurodykite savo savo šaukinį.
Jei mokate už kitą dalyvį, taip pat nurodykite už kurį!
Apmokėjimą galima atlikti už kelis žaidėjus vienu metu apmokėjimo paskirtyje nurodant visų žaidėjų šaukinius.
Žaidimo kaina žaidėjams su savo įranga:
- mokant bankiniu pervedimu iki 2025-09-23 25 Eur.
- mokant bankiniu pervedimu iki 2025-09-30 30 Eur.
- mokant bankiniu pervedimu iki 2025-10-02 35 Eur.
- žaidimo dieną APMOKĖJIMO NĖRA
Žaidimo kaina nuomininkams:
- mokant bankiniu pervedimu iki 2025-09-23 40 Eur.
- mokant bankiniu pervedimu iki 2025-09-30 45 Eur.
- mokant bankiniu pervedimu iki 2025-10-02 50 Eur.
- žaidimo dieną APMOKĖJIMO NĖRA
Nuomininko paketą sudaro - Žaidimas, G36C Ginklas, Apranga, Veido/Akių apsauga, Oranžinė liemenė, 500 šratų (papildomos dėtuvės (+500 šratų kaina 5 eur) racijos nuoma 4 eur.
Dalyviui neatvykus į žaidimą ar persigalvojus nedalyvauti žaidime, mokestis nėra grąžinamas. Tokiu atveju galimas žaidimo bilieto keitimas į kitą dalyvį ar nuomininką iš anksto suderinus su organizatoriais.
Asmenys neturintys 18 metų į žaidimą privalo atvykti su lydinčiu asmeniu arba turėti raštišką tėvų sutikimą.
Renginių partneris:
Parduotuvių tinklas “Getbex”
https://www.getbex.com/lt/
Taktinių mokymų ir med paramos centras “Downrange”
https://www.downrange.lt

Specifinės taisyklės
SPECIFINĖS TAISYKLĖS
MEDIKO TAISYKLĖ / PLEISTRAI
* Žaidybiniai žymėti pleistrai yra išduodami organizatorių.
* Nukautą žaidėją gali pagyditi betkuris žaidėjas uždėdamas pleistrą.
* Pleistrą galima naudoti tik vieną kartą, antrą kartą nukautas žaidėjas su pleistru keliauja į mertviaką.
* Savų pleistrų/bintų naudojimas galimas, prieš žaidimą informuoti organizatorių.
MEDIKO TAISYKLĖ / TURNIKETAI (TQ)
* Turniketai yra naudojami žaidėjų.
* Nukautą žaidėją gali pagyditi betkuris žaidėjas uždėdamas turniketą.
* Turniketą galima naudoti tik vieną kartą, antrą kartą nukautas žaidėjas su turniketu keliauja į mertviaką.
NUKOVIMAS/SUŽEIDIMAS
*Pirmą kartą sužeistas žaidėjas privalo likti vietoje ir kviestis mediką 5 minutes. (negalioja žaidėjui kuris buvo nukautas peiliu arba granata)
*Antrą kartą nukautas žaidėjas gali iškarto užsidėti liemenę ir keliauti į mirtviaką.
MEDIKO TAISYKLĖ / MOBILUS MERTVIAKAS
* Gali būti naudojamas komandos MEDiko. Komandos Mediko pareigas žaidimo eigoje gali perimti bet kuris žaidėjas.
* Mobilus mertviakas tai specialus tentas pažymėtas + ženklu, kuris turi būti tvarkingai ištiestas (sidabrine spalva į viršų).
* Mobiliame mertviake gali būti maksimum 5 nukauti kariai.
* 5 min., skaičiuoja MEDikas. MEDikas privalo būti kartu su nukautais žaidėjais, kol jie galės tęsti žaidimą.
*Mobiliame mirtviake gydomi žaidėjai privalo ant galvos užsidėti šviesą atsp. liemenę, jog matytusi, kad yra nukauti ir žaidime nedalyvauja, pritūpti arba atsigulti, kad netrugdytu žaidimo eigos.
* Mobilaus mertviako vieta gali būti keičiama, kai jame nėra nukautų žaidėjų.
* Mobilus mertviakas negali būti paliekamas miške ar kitur numestas.
* Jei Mobilaus mertviako komandai nereikia arba nusprendžia jo nenaudoti, gražina organizatoriams.
DŪMINIAI UŽTAISAI:
* Dūminius užtaisus išduoda organizatoriai.
* Norint naudoti savo dūminius užtaisus prieš tai iš anksto susitarti su organizatoriais.
DRONAS:
* Į droną šaudyti draudžiama.
* Dronas gali atlikti oro atakas į tam tikrus obj.
* Nukritusi drono raketa 20m spinduliu nuo obj., įmituoją objekto sunaikinimą.
ARTILERIJA:
* Artilerijos atakos kompleksas yra neutralus.
* Artilerijos ataką gali užsakyti bet kuri žaidybinė pusė.
* Artilerijos atakos kompleksas turi sumontuotą radijo ryšio priemonę per kurią galima užsakyti artilerinę ataką į norimą teritoriją.
* Artilerija yra užsakoma pagal nurodytą užsakymo formą, kuri yra pritaisyta prie artilerijos komplekso.
* Nuo užsakytos artilerijos atakos per 3 minutes bus atlikta ataka naudojant dronus.
* Artilerijos naikinama teritorija atakuojama dūminais užtaisais.
* Visi esantys atakos kvadrate yra žuvę ir keliauja į mertviaką.
TRANSPORTAS:
* Sraigtasparnis gali būti pamuštas kai nusileidžia (sustojus/stovint) naudojant DŪMINIUS užtaisus.
* Antžeminis transportas gali būti pamuštas (važiuojant, stovint) naudojant DŪMINIUS užtaisus.
* Į sraigtasparnį ar kitą transportą galima lipti tik leidus Pilotui/vairuotojui/organizatoriui.
* Į sraigtasparnį ir kitą transportą šaudyti draudžiama.
* Už sraigtasparnio ir kito transporto slėptis ar jį naudoti kaip priedanga leidžiama.
RADIO RYŠYS:
Visų radijo kanalų sąrašas:
1 Kanalas (CH-001) - 446.006MHz
2 Kanalas (CH-002) - 446.018MHz
3 Kanalas (CH-003) - 446.031MHz
4 Kanalas (CH-004) - 446.043MHz
5 Kanalas (CH-005) - 446.056MHz
6 Kanalas (CH-006) - 446.068MHz
7 Kanalas (CH-007) - 446.081MHz
8 Kanalas (CH-008) - 446.093MHz
9 Kanalas (CH-009) - 446.106MHz
10 Kanalas (CH-010)- 446.118MHz
11 Kanalas (CH-011) - 446.131MHz
12 Kanalas (CH-012) - 446.143MHz
13 Kanalas (CH-013) - 446.156MHz
14 Kanalas (CH-014) - 446.168MHz
15 Kanalas (CH-015) - 446.181MHz
16 Kanalas (CH-016) - 446.193MHz
PRIEŠTANKINIS GINKLAS:
* Prieštankinis ginklas M72 LAW
* Prieštankinis ginklas veikia Green gas ir dažasvydžio šoviniais.
* Prieš naudojant M72 LAW būtina išklausyti organizatoriaus instruktažą.
* Prieštankinis ginklas gali būti naudojamas tik prieš žaidybinį transportą ar pastatus.
* DRAUDŽIAMA šaudyti į renginio dalyvius.
KOLEKCINIAI LIPDUKAI:
* Pentagono 2023-2024 metų kolekciniai lipdukai kurie gali papuošti jūsų amunicijos dėžę, ginklų dėklą, arba ten kur leis jūsų fantazija.
* Kiekvieną žaidimą, dalyviai gauną naujus kolekcinius taktinius lipdukus.
GRANATOS:
* Granatos su žirnių ar BB's užpildu.
* TAG'ai.
TESTAVIMAS:
*Prieš registraciją kiekvienas dalyvis bus testuojamas žodžiu, todėl iš anksto išmokite ir žinokite specifines bei bendras LŠF taisykles.
*Nemokantys ar nežinantys taisyklių, gaus prisėsti ant suolelio ir jas mokintis vietoje, o po to stoti į eilės galą, tad geriau tai padaryti namuose.
LŠF BENDROSIOS TAISYKLĖS

Taisyklių ir drausmės nesilaikymas ir ginčų sprendimas:
Taisyklių nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Pastebėjus žaidėją nesilaikantį taisyklių asmuo privalo informuoti organizatorių renginio dieną numatytu būdu.

Pusės
Nuomininkai
PMC IRON SPEAR [PRIVATI KARINĖ KOMPANIJA] - 45%
APRANGOS TIPAS
✅ LEIDŽIAMA:
Apranga: Vienos spalvos arba vieno marginimo uniforma.
Galvos apdangalas: Šalmai.
❌ DRAUDŽIAMA:
Apranga: Miksuotas camo (kelių spalvų arba su civiliais drabužiais).
Galvos apdangalas: (Panama, kepuraitė, shenmagh skaros ir t.t)
⚠️ NELIMITUOJAMA
Žaidžiantiems snaiperių pozicijoje.
PMC IRON SPEAR
- Profesionaliai aprūpinta, turinti modernią ginkluotę, komunikacijos priemones ir logistiką.
- Tikslas – užimti ir išlaikyti pagrindinius kontrolės taškus: siurblines, rezervuarus, transporto bazę.
- Pranašumas – technika, medicininis aprūpinimas, UAV parama, patirtis taktinėse operacijose.
- Iššūkiai– nepažįsta reljefo, priklausoma nuo aprūpinimo.
REBEL CORPS [SUKILELIAI] - 45%
APRANGOS TIPAS
✅ LEIDŽIAMA:
Apranga: Miksuotas camo (kelių spalvų arba su civiliais drabužiais).
Galvos apdangalas: (Panama, kepuraitė, shenmagh skaros ir t.t)
❌ DRAUDŽIAMA:
Apranga: Vienos spalvos arba vieno marginimo uniforma.
Galvos apdangalas: Šalmai.
⚠️ NELIMITUOJAMA
Žaidžiantiems snaiperių pozicijoje.
REBEL CORPS
- Menkai aprūpinti, bet kovingai nusiteikę, išmanantys kiekvieną miško takelį, kopą ir pasalų vietą.
- Naudoja reljefą, apkasus, pasalas, improvizuoja kovos strategijas.
- Pranašumas – vietovės pažinimas, netikėtos atakos, mobilumas.
- Iššūkiai – trūksta sunkiųjų ginklų ir šarvų, priklausomi nuo vietinių išteklių.
SPECIALIŲJŲ UŽDUOČIŲ GRUPĖ [SECRET UNIT] -10%
⚠️TIK KOMANDOMS
Komandos norinčioms sunkesnių spec. užduočių.
Susisiekti su organizatoriais
SECRET UNIT
- Spec. užduočių vykdymas.
