KONGO MARKGRAFAS










Renginio statistika

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas
ATNAUJINTA MARGRAFO RENGINIŲ SERIJA
Šį kartą išlaisvinsime KONGĄ nuo vietinio diktatoriaus, kurio kovos pravardė - MARGRAFAS.
Rugpjūčio 30 d. ryte kovos grupė, pavadinimu ASP (Afrikos specialiosios pajėgos), gavo įsakymą skubiai likviduoti MARGRAFO LIŪTŲ atsparos taškus, kurie buvo išsibarste po visą regioną.
Laiko apribojimas - iki 15:30 val.
ASP žvalgybos duomenimis, kovos grupė MARGRAFO LIŪTAI ruošiasi į kvadratą stabdomiesiems veiksmams, kurie paralizuotų jų veiką.
ĮSPĖJAMASIS ĮSAKYMAS “KONGO MARGRAFAS”
Kas? Klaipėdos regiono ir ne tik, šratasvydininkai, turintys savo įrangą ir ekipuotę bei registruoti sratas.lt, nuomininkai/rekrutai;
Ką? Vykdyti laiko rėmuose užduotis, kurios bus nurodytos šrate ir bus dar kartelį įgarsintos instruktažo metu.
Kur? Akmenynės sodyboje, Klaipėdos rajone;
Kada? 2025-08-30, nuo 0900 iki 1600 val.;
Kodėl? Nes reikalingas pasirengimas kitiems renginiams, kurie bus tęstiniai!
Koordinuojančios instrukcijos:
1. Renginys N-18, registracija sratas.lt PRIVALOMA, nuomininkai/rekrutai dalyvauja.
Nuomos komplekto, kartu su bilietu į renginį, kaina - 55 Eur.
Nuomininkų/rekrutų registracija baigiasi rugpjūčio 22 dieną.
Nuomininkų/rekrūtų nebus daugiau nei 20% nuo bendro žaidėjų skaičiaus.
2. Išankstinė registracija ir apmokėjimas žaidėjams su savo įranga:
iki 2025-08-25 ,20:00 val.- 30 Eur;
3. Laiko ašis:
MARKGRAFO LIŪTŲ atvykimas - nuo 09:00 iki 09:30;
MARKGRAFO LIŪTŲ chronavimas ir instruktažas - nuo 09:00 iki 10:00;
ASP atvykimas - nuo 10:00 iki 10:30;
ASP chronavimas - nuo 10:00 iki 11:00;
Instruktažas ir žaidimas - nuo 11:00 iki 15:30; (kol nežinomas tikslus dalyvių kiekis, paliekamas toks laikas)
Aptarimas ir atsisveikinimas - nuo 15:30 iki 16:00.
4. LK ir RF uniformos draudžiamos;
5. Tolimesni nurodymai, jei jie bus, bus atsiųsti e-paštu.
6. Skirstymą į kovojančias puses atliks organizatorius, pasibaigus ir uždarius registraciją.
Renginys ypatingas nes:
- Organizatorius, turintis ilgametę patirtį, šiame renginyje priteikia kovos ir tikslų mechanikas, išdirbtas didelių žaidimų, vykusių prieš 10 ir daugiau metu.
- Didelio žaidimo epizodas su smagia pabaiga.
- Tiksliai aprašytos, asimetrinės pusės bus paskelbtos vėliau, neišduodant scenarijaus niuansų.

Pusės
MARKGRAFO LIŪTAI
ATPAŽINIMAS: Žalios juostos ant abiejų rankų žastų;
RESPONSAS: Bus nurodytas taškas, pagal laikrodžio rodyklę arba susirinkus tam tikram kiekiui LIŪTŲ;
AMMO: Gali pildytis amunicija bet kurioje vietoje;
MEDICINA: Gydo viens kitą turimais pleistrais;
LUTINIMAS “PLEISTRAI”: Galimas;
LUTINIMAS “TAGAI”: ASP tagų neturi;
RYŠIAI: 1-4 PMR (visi LIŪTAI turi turėti PMR stoteles). 5 kanalas skirtas susisiekti su organizatoriais.
ASP - AFRIKOS SPEC. PAJĖGOS
ATPAŽINIMAS: Geltonos juostos ant abiejų rankų žastų;
RESPONSAS: Pavėsinė, išleidimas kas pusė valandos, pagal laikrodžio rodyklę arba susirinkus tam tikram kiekiui specų;
AMMO: Gali pildytis amunicija tik pavėsinės response;
MEDICINA: Gydo pleistrais tik dedikuoti medikai;
LUTINIMAS “PLEISTRAI”: Negalimas;
LUTINIMAS “TAGAI”: Galimas. MARGRAFO LIŪTŲ, praradęs visus tris savo tagus, išeiti iš responso negali;
RYŠIAI: 8 PMR. Kitų kanalų pasiklausimas negalimas. 5 kanalas skirtas susisiekti su organizatoriais.