BATTLEFORCE 3/7: steel of Balkans 2025 06 08 Zapyškis

Renginio pradžia
2025-06-08 (se)
clock icon 09:00
Renginio pabaiga
2025-06-08 (se)
clock icon 17:00
flag- icon Organizatorius
target icon Žaidimo tipas
100% DOMINATION with mobile APP
speed icon Greičio limitai
euro icon Kaina
25-50 EUR
BATTLEFORCE 3/7: steel of Balkans 2025 06 08 Zapyškis
circle icon

Renginio statistika


Užsiregistravusių žaidėjų
72
Patvirtintų
71
Apmokėjusių
7
Užsiregistravusių komandų sąrašas
circle icon

Renginio aprašymas


Metai: 2025-ieji.
Regionas: Balkanai.
Lokacija: Pasienio ruožas jungiantis Darnijos karalystę ir Velgradijos Liaudies Respubliką.  
Pagrindinė konflikto ašis: kova dėl valstybinių žemių ir politinės įtakos.
Kovojančios pusės: Darnijos reguliarioji kariuomenė ir Velgradijos nacionalinė gvardija.
 
Darnija ir Velgradija – dvi tautos, kurias jungia kraujas, bet skiria geležiniai tiltai. Po 1999 metų paliaubų linija liko tarsi randas tarp dviejų tautų, po kuriuo išaugo slapti biologiniai ir cheminiai kompleksai. Po ilgų metų įtemptų santykių tarp Darnijos ir Velgradijos, rytiniai Balkanai gyveno tarsi ant parako statinės. Istoriniai ginčai dėl Varinės žemės – kalnuotos teritorijos, turinčios tiek strateginę, tiek kultūrinę reikšmę, niekada nebuvo išspręsti. Uždari karinių laboratorijų kompleksai abiejose sienos pusėse tapo legendomis, bet jų veikla niekada nenutrūko. Po 26 metų taikos viskas staiga vėl virto kariniu konfliktu. Abi valstybės ginklavosi ir ruošiasi galimam kariniam scenarijui. Per eilę metų Darnija slapta vystė biologines priemones kovai be šūvių, kodiniu pavadinimu „Projektas Žaltys“. Velgradija savo ruožtu tobulino itin slaptą cheminio ginklo technologiją, pavadinimu „Gintaro Ugnis“ – skirtą sugriauti priešą iš vidaus. 2025 m. rugpjūčio 3 d., 05:42 ryto – Darnijos kariuomenė pradėjo žaibišką operaciją „Grėsmės neutralizavimas“. Mechanizuoti daliniai kirto sieną ir per tris dienas užėmė svarbiausius perėjos taškus. Miestai, kuriuose gyveno ir darniečiai, ir velgradiečiai, per naktį tapo karo lauku. Velgradija reagavo chaotiškai – vyriausybė ragino susitelkti, bet realią jėgą demonstravo nacionalinė gvardija, kurios kovotojai, padedami teroristinių tinklų, paleido cheminius ginklus į Darnijos fronto linijas. Prasidėjo sabotažai, dujų atakos, masinės evakuacijos. Trečią karo mėnesį, kai frontas sustingo kalnų perėjose, pasaulis sužinojo tai, ką ilgai įtarė: vietinėse Velgradijos gyvenvietėse kilo nežinomos kilmės epidemija. Kūnai buvo be išorinių žaizdų, bet su vidiniais kraujavimais ir visiškai išsekusia imunine sistema. Jungtinių Tautų pareigūnai užfiksavo genetinę modifikaciją – virusas buvo sukurtas, ne natūralus. Tuo pačiu metu, keli Velgradijos karinės gvardijos daliniai, įtariami teroristiniais ryšiais, užėmė mažą Darnijos laboratoriją – ir iš jos įrašų paaiškėjo dar šiurpesnė tiesa: abi valstybės sistemingai ruošėsi šiam karui metų metus. Kaimyninės valstybės ir organizacijos dėl potencialios biologinės grėsmės nusprendė vengti Varinės žemių teritorijos ir palikti karinį konfliktą išsispręsti pačioms kovojančioms pusėms. Kurią pusę rinksiesi birželio 8-ąją Mūšio fronte?
 

ĮSPĖJIMAS! Renginių scenarijams naudojama informacija ir turinys yra atvirai prieinamas, randamas ir naudojamas atvirai publikuojamuose šaltiniuose, tokiuose kaip google, wikipedia, chat GPT ir pan., todėl šios informacijos panaudojimas niekaip nėra susijęs su politika, religija ar didžiosiomis pasaulio valstybėmis, o skirtas tik Mūšio fronto žaidėjų vaizduotei praplėsti ir organizuojamų šratasvydžio renginių scenarijams sukurti. Šių renginių tikslas yra atspindėti realius pasaulio įvykius, taip sukuriant sąlygas gerai praleisti laiką šratasvydžio bendruomenės nariams.

 

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 200. Pinigai už bilietą, dalyviui neatvykus į žaidimą, negrąžinami ir nekeičiami. Galima suderinti žaidėjo keitimą 24val iki renginio iš anksto suderinus su organizatoriais.

Žaidimo tipas: 100% DOMINATION with mobile APP*

*BŪTINA turėti pakrautą mobilųjį telefoną renginio dieną. REKOMENDUOJAME turėti ir pilną "powerbanką"! APP veikia tiek ANDROID, tiek IOS aplinkoje. Programėlę atsiųsime renginio diena!

Ginklų greičių standartiniai LŠF limitai. Tiuningo limitus galite rasti čia: https://sratas.lt/limits/1

Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių. 

RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

  • DATA: 2025m. birželio 8 diena. SEKMADIENIS.
  • VIETA: Zapyškis [buvusi vaikų vasaros stovykla] parkingas WGS koord. 54.938516, 23.609784
  • KAINA 25-50 Eur

DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:

  • REGISTRACIJA 09:00 - 10:45 vietos laiku,
  • INSTRUKTAŽAS 11:00 - 11:45 vietos laiku,
  • KOMANDŲ PASKIRSTYMAS - 12:00 vietos laiku,
  • ŽAIDIMAS 12:30 - 16:30 vietos laiku,
  • KAREIVIŠKOS VAIŠĖS ir žaidimo aptarimas nuo 16:30 vietos laiku.

Dalyvio mokestis su savo įranga 25 EUR mokant internetu (vietoje apmokėjimo nėra).
NETURITE SAVO ĮRANGOS? JĄ GALITE IŠSINUOMOTI PAS MUS (registracijos metu, nurodykite komentare, kad bus reikalinga įrangos nuoma)!
Dalyvio mokestis + standartinis įrangos ir aprangos komplektas - 50 EUR mokant internetu (ginklas, apranga, visos būtinosios veido ir akių apsaugos, oranžinė liemenė, daiktakrepšis ir 1000 šovinių). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA (rezervacija atliekama apmokant renginio bilietą po registracijos patvirtinimo).

ŽAIDĖJAI BE ĮRANGOS, Į ŽAIDIMĄ REGISTRUOJASI SUSIKURDAMI SAVO PASKYRA www.sratas.lt platformoje, pasirinkdami norimą komandos pusę ir komentare nurodydami, kad bus reikalinga “nuoma”. ANKETOJE privaloma nurodyti gerus duomenis ir įsikelti savo nuotrauką siekiant išvengti anketos ištrynimo.


Renginio dieną galima papildomai išsinuomuoti radio ryšio stotelę - 5 EUR, aprangą (kamufliažinį kombinezoną) - 10 EUR, bei nusipirkti papildomos amunicijos: 500 šovinių - 2 EUR, imitacinė granata 1vnt - 1 EUR. Papildomų daiktų rezervacijos nėra, teiraukitės atvykę į renginį registracijos metu. 

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 200. Pinigai už bilietą, dalyviui neatvykus į žaidimą, negrąžinami ir nekeičiami. Galima suderinti žaidėjo keitimą 24val iki renginio iš anksto suderinus su organizatoriais.

Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti sutikimo formą galite čia: http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti

circle icon

Specifinės taisyklės


DĖMESIO! DĖL žaidimo dinamikos žaidime renginio dieną gali būti papildomų 2klasės ginklų ribojimų pastatų viduje. Esant tokiems ribojimams žaidėjai pastatų viduje gali naudoti 1 klasės ginklus, imitacinius peilius ir granatas. Žaidėjai nėra apribojami naudoti 2klasės ginklus juos eksplotuojant iš pastato vidaus į lauką. Ar apribojimas bus taikomas, organizatorius žaidėjus patikslina per bendrą instruktažą. ATVYKITE PASIRUOŠĘ!

 

Informuojame, kad dalyvaujame LŠF Maršalo programoje ir renginyje dalyvauja LŠF Maršalas (-ai), kuris (-ie) padeda organizatoriui renginio metu ir prižiūri tvarką renginyje. Pastebėjęs taisyklių pažeidimą Maršalas informuos pažeidėją, organizatorių ir LŠF. Daugiau informacijos https://www.lsf.lt/lsf-marsalai

BŪTINA TURĖTI PAKRAUTĄ MOBILŲJĮ TELEFONĄ (rekomenduojame tik telefonus kurie palaiko google servisą) APP veikia tiek ANDROID tiek IOs.

  • Pagrindinis tikslas - surinkti kuo daugiau -domination- taškų (taškai gaunami už teritorijos kontrolę, QR kodus). Taškus galima prarasti būnant -dangerous- zonose (automatiškai minusuojami APP).
  • Specialiosios paskirties zonos -stronghold- negali būti užimtos priešų tačiau turi būti ginamos savo komandų.
  • Nukovimas žymimas mob.telefone -bleeding- funkcija (žaidėjas kraujuoja 300 sekundžių ir miršta, arba gali būti pagydytas dedikuoto mediko skanuojant QR kodą). 10 medikų vienoje pusėje.
  • Medicina -healing- medikais dedikuoti žaidėjai, galintys vieną kartą pagydyti sužeistą komandos narį duodami nuskanuoti savo QR kodą. Antrą kartą nukautas žaidėjas miršta iš karto.
  • Grįžimas į žaidimą po mirties, tik po -respawn- bazėje, kitu atveju žaidėjo APP neveikia ir žaidėjas negali rinkti taškų, bei pilnavertiškai dalyvauti žaidime. APP veikia įspėjamieji signalai.
  • Žvalgyba -UAV- tai žvalgybinis dronas, kurį žaidėjai gauna / randa žaidimo metu QR kodų pagalba. Dronas tam tikrą laiką APP rodo priešų pozicijas.
  • Minos -landmine- sprogstamieji užtaisai gaunami žaidimo metu QR kodų pagalba. Aktyvavimas 5 m spinduliu nuo žaidėjo lokacijos, pavojinga zona 10m spinduliu (žūva visi būrio žaidėjai, patenkantys į perimetrą).
  • Minosvaidžiai -morteer- gaunami QR kodų pagalba žaidime. Tai 75-100m atstumu šaudanti trumpo nuotolio artilerija, kurios veikimo radiusas 20m (žūva visi būrio žaidėjai, patenkantys į perimetrą).
  • Oro pajėgos -airstrike- spec. pajėgų oro ataka, naikinanti viską 50m spinduliu, gaunama QR pagalba, paskelbus oro ataką žaidėjai turi 20 sekundžių pasislėpti.
 
*žaidėjo žūtis nuo granatos, minos, mortyros ar oro pajėgų, panaikina galimybę būti pagydytam mediko. Toks žaidėjas žaidime neberenka taškų ir kitaip aktyviai nebedalyvauja, todėl privalo grįžti į bazę.
 

Kiekvienas ištikimybę BATTLEFORC'ui įrodęs fanas bus įvertintas serijiniu antsiuvu.
  • 4 BF serijos žaidimai per metus - RECRUIT laipsnis,
  • 5 BF serijos žaidimai per metus - CAPTAIN laipsnis,
  • 6 BF serijos žaidimai per metus - VETERAN laipsnis,

Taip pat žaidėjams su išskirtiniu aprangos kodu (sprendžiama renginio dieną pagal renginio tematika) - COSPLAY antsiuvas (iki 5 žaidėjų per žaidimą).

circle icon

Pusės


Velgradijos Nacionalinė Gvardija [VNG] - 50%

Devizas: „Per rūką gimę, iš ugnies sugrįžtantys.“

Gvardija transformuota iš formalios saugumo struktūros į stipriai militarizuotą, pusiau savarankišką jėgą. Ji kilusi iš partizaninių tradicijų, giliai įsišaknijusių Balkanų kalnuose, kur kiekvienas karys laikomas šeimos gynėju ir tautos ginklu. Po to, kai Velgradijos centrinė vyriausybė neteko realios kontrolės pasienio regionuose, ši struktūra perėmė vadovavimą kovai. Gvardijos padaliniai veikia tinklinėse, decentralizuotose struktūrose, dažnai bendradarbiaudami su radikalizuotais būriais, kontrabandininkais ir buvusių specialiųjų tarnybų likučiais. Jie naudoja chemines priemones, savadarbius ginklus, mobilias sabotavimo grupes, išvystytą kalnų logistiką. Velgradijos karių uniformos papuoštos gintarinio atspalvio ženklais, simbolizuojančiais ir tautinį paveldą. Frakcijos lyderis - Davor Vračev (slapyvardis „Vilko Balsas“). Senosios partizanų kartos atstovas, išgyvenęs kelis Balkanų sukilimus ir buvęs slaptojo karinio štabo vadas 90-aisiais. Jis charizmatiškas, tylus, tačiau brutaliai efektyvus – jo pavardė kelia baimę net tarp sąjungininkų. Generolas netiki diplomatija – jis tiki spaudimu, baime ir žeme, išmirkusia krauju.

Darnijos Reguliarioji Kariuomenė [DRK] - 50%

Devizas: „Tyla atneša pergalę. Šnabždesys virsta audra.“

Reguliarioji kariuomenė arba dar kitaip Darnijos ginkluotosios pajėgos, glaudžiai susietos su valstybės ideologine ir moksline branduoline šerdimi. Tai profesionali, centralizuota armija, kurioje lojalumas valstybei ir vadui – svarbiau už gyvybę. Po ilgamečio pasirengimo, Darnija ėmėsi plataus masto biologinių ginklų tyrimų, kuriuos vykdo slaptas kompleksas netoli kalnų ežero Serpena. Ši programa leido kurti selektyvius virusus, skirtus paveikti tik konkrečias genetines grupes, arba sukelti plačiai paplitusias panikos bangas be jėgos demonstracijos. Pati kariuomenė susideda iš elitinių batalionų, technologinių padalinių, oro desanto pajėgų ir propagandinės-informacinės mobiliosios divizijos, atsakingos už kontrolę civiliniuose sektoriuose. Frakcijos lyderis - Teodor Braževski (slapyvardis „Tautų architektas“). Ilgametis politinės karjeros veikėjas, kuris iškilo po Darnijos suvereniteto krizės 2007-aisiais. Jis žinomas kaip šaltakraujis reformatorius, transformavęs Darniją iš ekonominės griūties zonos į paramilitarinę disciplinuotą valstybę. Jo kalbos – beveik kaip liturgijos. Braževskis tiki, kad Darnijos likimas yra ištaisyti istorines neteisybes ir atkurti kultūrinę hegemoniją per „kraują, protą ir žemę“. Jis kontroliuoja mokslą, kariuomenę, žiniasklaidą ir net tautos atmintį – per švietimo sistemą ir simbolius.