BATTLEFORCE: operacija Šešėlių karas 2025

Renginio pradžia
2026-02-27 (pe)
clock icon 12:00
Renginio pabaiga
2026-03-01 (se)
clock icon 17:00
flag- icon Organizatorius
target icon Žaidimo tipas
milsim 80% with mobile APP, LARP 20%
speed icon Greičio limitai
euro icon Kaina
100 - 150 - 200 EUR
BATTLEFORCE: operacija Šešėlių karas 2025
circle icon

Renginio statistika


Užsiregistravusių žaidėjų
3
Patvirtintų
3
Apmokėjusių
3
Užsiregistravusių komandų sąrašas
circle icon

Renginio aprašymas



<…> Pasaulis ant bedugnės krašto <…>

Po dešimtmečių geopolitinių intrigų, nesibaigiančių teritorinių ginčų ir paslaptingų karinių operacijų pasaulis atsidūrė naujoje šaltojo karo fazėje. Valstybių aljansai subyrėjo, o didžiosios galios pasitraukė iš aktyvios politikos, palikdamos vakumą, kurį užpildė privačios karinės organizacijos, samdinių grupės ir slaptos korporacijų finansuojamos frakcijos. Tai nebėra įprastas karas tarp tautų – tai šešėlinis konfliktas, kuriame dalyvauja tie, kurie trokšta galios, išlikimo ir absoliučios kontrolės.


<…> Geografinės nuorodos <…>

Pagrindinė strateginė zona – Norvijos pasienio regionas.

  • Norvos miestas kadaise buvęs slaptos karinės tyrimų bazės vieta, šiandien tapęs visų didžiausių frakcijų interesų ir kovos lauku.
  • Norvos miesto apylinkės, miškai, pievos ir vandens telkiniai, šiandien čia resursų semiasi negandas išgyvenę civiliai ir vietos gyventojai.
  • Nežinomos Norvijos teritorijos, kaimyniniai miestai, miesteliai ir kaimai kur prieglobstį randa įvairaus lauko karinės ir teroristinės organizacijos.

<…> Konflikto priežastis <…>

Prieš mažiau nei dešimtmetį Norvijos regione slapta buvo vykdomas ir kuriamas projektas „Nox Umbra“ – pažangi kibernetinė ginkluotės sistema, kuri galėjo automatizuoti karines operacijas ir perimti priešų komunikacijas realiu laiku pritaikant pažangiausias DI technologijas.

Kai Norvijos regioną valdžiusi karinė organizacija netikėtai subyrėjo, visa įranga ir tyrimų duomenys dingo – išskyrus paskutinius įrašus apie paslaptingą bunkerį esantį senai NO MAN'S LAND tapusiame Norvos mieste, kuriame dar gali būti išlikusių projekto fragmentų. Šį bunkerį saugojo automatizuotos gynybos sistemos, tačiau, laikui bėgant, jos susilpnėjo, o dabar kelios pogrindinės grupuotės varžosi dėl paskutinio likusio strateginio ir technologinio turto. Iš buvusios karinės organizacijos karių, čia susitelkę liko tik pasišventę veteranai, kurių pagrindine misija tapo ginti Norvos miesto likučius ir “Nox Umbra” bunkerį nuo bet kokios išorinių jėgų invazijos. Dėl savo unikalių gynybos sugebėjimų, kiti juos vadina tundros pasipriešinimo judėjimu. 

Jeigu priešiškos frakcijos sugebės užvaldyti šį bunkerį Norvos mieste, jos įgis absoliutų pranašumą prieš bet kokį kitą karinį aljansą pasaulyje.


<…> Kita žinoma informacija <…>

CIVILIAI – tai buvę Norvijos gyventojai. Palikti likimo valiai, kai valstybė žlugo. Jie prisitaikė prie chaotiškos situacijos ir dabar gyvena mažomis bendruomenėmis, besislepiančiomis griuvėsiuose, miškuose ir apleistuose pastatuose. Tam, kad išgyventų, jiem reikalingi pinigai, todėl kiekviena diena Norvos griuvėsiuose tampa galimybę užsidirbti. Nuo ūkininkavimo, iki miesto atstatymo darbų, bei visokių kitokių neoficialių reikalų. Kiekvienas svajoja susikurti sau geresnį rytojų, o tam reikia pinigų ir karinės galios. Svarbu suprasti, kad dalis civilių nėra tiesiog gyventojai – kai kurie bendradarbiauja su kovojančiomis frakcijomis, o kai kurie tampa dvigubais agentais, šnipais ar prekeiviais informacija.

PMC „VARNAS“ – slapta operacinė grupė. Informacija apribota. 

PMC „FENIKSAS“ – chaoso karžygiai. Informacija apribota.


ĮSPĖJIMAS! Renginių scenarijams naudojama informacija ir turinys yra atvirai prieinamas, randamas ir naudojamas atvirai publikuojamuose šaltiniuose, tokiuose kaip google, wikipedia, chat GPT ir pan., todėl šios informacijos panaudojimas niekaip nėra susijęs su politika, religija ar didžiosiomis pasaulio valstybėmis, o skirtas tik Mūšio fronto žaidėjų vaizduotei praplėsti ir organizuojamų šratasvydžio renginių scenarijams sukurti. Šių renginių tikslas yra atspindėti realius pasaulio įvykius, taip sukuriant sąlygas gerai praleisti laiką šratasvydžio bendruomenės nariams.
 

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 200. Pinigai už bilietą, dalyviui neatvykus į žaidimą, negrąžinami ir nekeičiami. Galima suderinti žaidėjo keitimą 72val iki renginio iš anksto suderinus su organizatoriais.

Žaidimo tipas: MILSIM 80% with mobile APP, LARP 20% survival

Žaidimo valiuta: šešėlių kreditai (išduodama organizatorių).

PAGRINDINĖS UŽDUOTYS:

  • Norvos miesto gynyba ir kontrolė;
  • Priešiškų pajėgų neautralizavimas;
  • Specialiųjų objektų apsauga, naikinimas;

Ginklų greičių standartiniai LŠF limitai. Tiuningo limitus galite rasti čia: https://sratas.lt/limits/1

Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių. 


PAGRINDINĖ RENGINIO INFORMACIJA:

  • DATA: 2025m. gegužės 23-24-25 dienos
  • VIETA: Zapyškis [buvusi vaikų vasaros stovykla] parkingas WGS koord. 54.938516, 23.609784
  • KAINA: 100 EUR iki balandžio 30 dienos (vėliau bus brangiau)

Į RENGINIO BILIETO KAINĄ ĮSKAIČIUOTA:

  • dalyvio bilietas ir žaidimo rekvizitas;
  • BATTLEFORCE app programėlė;
  • parkingas ir komandos bazė (vieta palapinei);
  • elektros energija (komandų bazėse);
  • šiltas maistas (4 kartai viso renginio metu);
  • specialus kolekcinis žaidimo antsiuvas;
  • žaidimo nuotraukos po renginio;
  • nepamirštami įspūdžiai ir geras laikas.

DATA ir LAIKAS (renginio metu bus daromos techninės ir poilsio petraukos skirtingais intervalais, paskelbta programa yra PRELIMINARI)

PENKTADIENIS gegužės 23 diena:

  • FRAKCIJŲ REGISTRACIJA 12:00 - 20:00 vietos laiku,
  • ŽAIDIMO PRADŽIA 20:00  - 24:00 vietos laiku,

ŠEŠTADIENIS gegužės 24 diena:

  • ŽAIDIMAS 00:00  - 24:00 vietos laiku,

SEKMADIENIS gegužės 25 diena:

  • ŽAIDIMAS 00:00  - 14:00 vietos laiku,
  • ŽAIDIMO APTARIMAS, POILSIS - 14:00 - 17:00

ŽAIDIMAS SKIRTAS TIK ŽAIDĖJAMS SU SAVO ĮRANGA, ŽAIDĖJAI REGISTRUOJASI www.sratas.lt platformoje, pasirinkdami norimą komandos pusę. Nepilnamečiai žaidėjai gali dalyvauti tik kartu su suaugusiu pilnamečiu asmeniu pilnavertiškai dalyvaujančiu žaidime. Už nepilnamečio saugumą atsako lydintis asmuo. Nepilnamečiui asmeniui būtinas tėvų sutikimas. Nepilnamečių registracijas tvirtiname tik gavus tėvų sutikimą el paštu [email protected] el.paštu. Sutikimo formą parsisiųsti galite čia: http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 200. Pinigai už bilietą, dalyviui neatvykus į žaidimą, negražinami ir nekeičiami. Galima suderinti žaidėjo keitimą 72val iki renginio iš anksto suderinus su organizatoriais.

circle icon

Specifinės taisyklės


Pilnos SPEC. TAISYKLĖS ir žaidimo mechanika bus paskelbta iki 2025 04 30. Žaidime bus naudojamas naujas BATTLEFORCE APP's (nauja BATTLEFIELD versija).


BŪTINA TURĖTI MOBILŲJĮ TELEFONĄ, FAST CHARGE pakrovėją ir POWERBANKĄ (rekomenduojame naudoti tik telefonus kurie palaiko google servisą) 

APP veikia tiek su ANDROID tiek su IOs.


<…> INFORMACIJA RUOŠIAMA <…>


Informuojame, kad dalyvaujame LŠF Maršalo programoje ir renginyje dalyvauja LŠF Maršalas (-ai), kuris (-ie) padeda organizatoriui renginio metu ir prižiūri tvarką renginyje. Pastebėjęs taisyklių pažeidimą Maršalas informuos pažeidėją, organizatorių ir LŠF. Daugiau informacijos https://www.lsf.lt/lsf-marsalai

 

circle icon

Pusės


„TUNDRA“ – PASIPRIEŠINIMO JUDĖJIMAS [35%]

„Tundra“ yra paskutinis likęs legiono būrys iš žlugusios Norvijos armijos. Jie prisiekė neleisti, kad „Nox Umbra“ technologija atitektų į netinkamas rankas. Jiems ši bazė – ne tik strateginis objektas, bet ir paskutinė jų buvusios valstybės viltis.

Jie tiki, kad technologija yra per pavojinga, kad ją valdytų privatūs asmenys. Jie pasirengę kariauti iki paskutinio kario, jei tai reikš, kad niekas negaus šios galios.

Tikslas: išlaikyti strateginę bazę ir neleisti niekam pasinaudoti šia technologija.

Užduotys: skelbiamos tik komandos vadui. 

DressCode: pilnas camo + taktinė liemenė / taktinis diržas (pilna maskuojanti apranga)

PMC „VARNAS“ – SLAPTA OPERACINĖ GRUPĖ [20%]

 

„Varnas“ nėra tiesiog samdiniai – jie slapta dirba korporacijų ir neviešinamų interesų grupių naudai. Jų tikslas nėra atviras karas, o informacijos kontrolė ir subtilūs manipuliacijos metodai. Jie siekia surasti „Nox Umbra“ serverius, pavogti visą su jais susijusią informaciją ir parduoti ją aukščiausią kainą pasiūliusiam pirkėjui.

Jie veikia kaip šešėliai – greitai, tyliai ir be pėdsakų. Jie nesiekia didelio kraujo praliejimo, bet jei reikia – neutralizuos bet ką, kas stovi jų kelyje.

Tikslas: informacijos ir technologijų kontrolė.

Užduotys: surasti, gauti ir perimti Nox-Umbra technologiją bet kokia kaina. Individualios užduotys skelbiamos tik komandos vadui.

DressCode: vienspalvė apranga (juoda, olive) su baltos spalvos elementais (antsiuvai, raiščiai, juostos).

Varnas komanda sukurta žaidėjams, kurie mėgsta žaisti protu, manipuliacija ir intriga. Dažniausiai jie nėra fronto linijos kariai – jie kūrybingi sabotuotojai, tylūs įtakos meistrai, tačiau gavus konkrečią užduotį, gali smogti didele kovine galia.

Šioje frakcijoje laimi tie, kurie moka žaisti žmonėmis, ne tik šautuvu. 

PMC „FENIKSAS“ – CHAOSO KARŽYGIAI [20%]

„Feniksas“ yra agresyviausia karinė frakcija, sudaryta iš maištininkų, ekstremistų ir buvusių samdinių. Jiems jėga – pagrindinis įrankis. Jie tiki, kad tik tie, kurie turi ginklą ir ryžtą, gali valdyti pasaulį. Jei jie perims „Nox Umbra“, jie taps neįveikiama galia, galinčia šantažuoti vyriausybes ir diktuoti pasaulio ateitį.

Jų filosofija paprasta – „pasaulis priklauso stipriausiems“. Jie nesišvaisto derybomis ar ilgalaikėmis strategijomis – jei kažkas stovi jų kelyje, jis turi būti sunaikintas.

Tikslas: užgrobti technologiją ir panaudoti ją savo galiai įtvirtinti.

Užduotys: skelbiamos tik komandos vadui.

DressCode: vienspalvė apranga (juoda, olive) su raudonos spalvos elementais (antsiuvai, raiščiai, juostos).

„CIVILIAI“ – IŠGYVENUSIŲJŲ FRAKCIJA [20%]

Civiliai – tai buvę Norvijos gyventojai, palikti likimo valiai, kai valstybė žlugo. Jie prisitaikė prie chaotiškos situacijos ir dabar gyvena mažomis bendruomenėmis, besislepiančiomis griuvėsiuose, miškuose ir apleistuose pastatuose. Išlikimui reikalingi spec. įgūdžiai gali padėti pasirūpinti savo gerovę, todėl kviečiame save identifikuoti kaip sub-frakcijos narį. 

SUB-FRAKCIJOS (registruojantis į šią komandą, būtina komentare nurodyti norimą subfrakciją - kiekviena sub-frakcija turės savo unikalų storyline):

  • Statybininkų brigada
  • Inžinierių fakultetas
  • Ūkininkų kooperatyvas
  • Mero kabinetas

Tikslas: išlaikyti neautralitetą ir išlikti gyviems, susikuriant kuo geresnes gyvenimo sąlygas Norvos mieste.

Užduotys: specifinės užduotys priklauso nuo atskirų sub-frakcijų veikimo geografiniame taške.

DressCode: mixed-camo (bet kokia apranga su maskuojančio rašto fragmentu t.y. kelnės arba švarkas pasirinktinai)

MERO KABINETAS [2%]

Registracija uždaryta

NORVOS MIESTE IŠAUŠO DAR VIENAS RYTAS…

Norvos miesto administracijos pastatas – paskutinis civilizacijos bastionas karo draskomoje teritorijoje. Už masyvių, sutvirtintų durų triukšmingai sukasi miesto gyvenimo mechanizmas – čia sprendžiamos likimų ir strategijų gairės, vyksta derybos, o kiekvienas sprendimas gali nulemti miesto ateitį.

KABINETE DIRBANTYS ŽMONĖS: 

  • MERAS - VISŲ REIKALŲ DIREKTORIUS
  • TIEKIMO ADMINISTRATORIUS – PREKYBOS TINKLO VALDYTOJAS
  • DIPLOMATIJOS PATARĖJAS – SANTYKIŲ GYNĖJAS
  • INFORMACIJOS PAREIGŪNAS – ŠEŠĖLINĖ VALDŽIA

SVARBIAUSI DIENOS DARBAI IR SUSITIKIMAI (PRELIMINARI DIENOTVARKĖ, kuri gali kisti esant nepaprastajai situacijai):

07:00 – RYTINĖ SITUACIJOS APŽVALGA (dalyvauja meras, “TUNDRA” kariuomenės vadas, diplomatijos patarėjas);

09:00 - SUSITIKIMAS SU CIVILIAIS GYVENTOJAIS (dalyvauja meras, kiekvienos civilių sub-frakcijos atstovai);

12:00 – SUSITIKIMAS SU TUNDRA PASIPRIEŠINIMO JUDĖJIMU (dalyvauja meras ir jo patarėjai, “TUNDRA” karinė operatyvinė delegacija);

15:00 – SLAPTI SUSITIKIMAI: VARNAS IR FENIKSAS (dalyvių sąrašas įslaptintas);

18:00 – EKONOMINĖS TARYBOS SUSIRINKIMAS (dalyvauja meras ir jo patarėjų kabinetas - UŽDARAS SUSITIKIMAS);

21:00 – KITOS DIENOS PLANAVIMAS (dalyvauja meras ir jo patarėjai + kvietiniai svečiai);

23:00 – DIENOS PABAIGA... BET NE PABAIGA (dalyvauja meras ir jo patarėjai).

 

Norvos miesto mero kabinetas nėra tik biurokratinis aparatas – čia dirba svarbiausios politinės figūros bandančios išlaikyti pusiausvyrą tarp keturių galingų jėgų.
  • Ar mero kabinetui pavyks išlaikyti kontrolę?
  • Ar vis dėlto miestas taps "TUNDRA" įtakos zona?
  • Ar „Varnas“ ir „Feniksas“ sugebės perimti kontolės iniciatyvą?
Atsakymus nulems ne tik mero sprendimai, bet ir tai, kas bus pasirengęs žengti pirmą žingsnį didesniame žaidime...

RESTORANAS "ČIUPAKABRA" [2%]

Registracija uždaryta

Karo lauko virtuvėje, įsikūrusioje po nudraskyta tentine pastoge, šefas Kabra lėtai maišė garuojančią puodynę, iš kurios sklido sodrus troškinio aromatas. Dūmai nuo laužo sumišo su Balkanų ir Kaukazo prieskonių kvapais – česnakas, čiobreliai, kmynai ir kalendra sukūrė sodrų, šildantį aromatą. Dideliame katile troškinosi minkštutėlė mėsa, lėtai tirpstanti sultinyje kartu su morkomis, bulvėmis, pupelėmis ir ryžiais, kurie sugėrė visus skonius.

Nors aplink aidėjo tolimi šūviai ir retsykiais sugriaudėdavo sprogimai, prie lauko virtuvės vyravo ramybė – čia kariai trumpam užmiršdavo karo žiaurumus. Pavargę kareiviai rikiavosi prie katilo, laikydami metalines lėkštes, o šefas Kabra dosniai dalijo troškinį, šypsodamasis ir sakydamas: „Maistas – tai mūsų maža pergalė prieš chaosą.“ Vienas karys atsiduso, įsidėjęs pirmąjį šaukštą į burną: „Tai primena namus... kaip močiutės troškinys per sekmadienio pietus.“ Garuojantis patiekalas buvo ne tik sotus – jis buvo paguoda, suteikianti šilumos sušalusiems ir pavargusiems kovotojams.

Kabra žinojo, kad šie ingredientai – ne tik skonis, bet ir prisiminimai, jungiantys žmones, nepriklausomai nuo jų kilmės ar pusės kare. Laužo šviesoje, apsupti karo šešėlių, kareiviai trumpam tapo tiesiog žmonėmis, dalindamiesi maistu, šypsenomis ir prisiminimais apie namus. Tą naktį, nepaisant aplink tvyrančio karo, karo lauko virtuvėje buvo sukurta maža salelė taikos, kurioje šiltas troškinys sujungė kovotojus stipriau nei bet kuris aljansas.
 
ORGANIZATORIAI LAUKIA LAUKO VIRTUVĖS PASIŪLYMŲ RENGINIUI el.paštu [email protected] - turi rekomendacijų? PARAŠYK!