G.I.D. - "Independence"

Renginio pradžia
2025-02-23 (se)
clock icon 10:00
Renginio pabaiga
2025-02-23 (se)
clock icon 16:00
location icon Renginio vieta
flag-green icon Organizatorius
target icon Žaidimo tipas
MilSim - 95%, Larp - 5%
speed icon Greičio limitai
euro icon Kaina
20-30
G.I.D. -  "Independence"
circle icon

Renginio statistika


Užsiregistravusių žaidėjų
38
Patvirtintų
38
Apmokėjusių
36
circle icon

Renginio aprašymas


Puodžių Respublika yra ne didelė šalis, bet jį randasi sankirtoje pasaulinių prekybinių kelių. Daugelis stambių korporacijų ir organizacijų įsteigė savo buveines ir mokslinius centrus. Dėka vykdomos protingos politikos jį tapo gana svarbus žaidėjas pasauliniame lygyje, kas labai neramina kaimynines valstybes, bei atskiras interesantų grupes.

Vasario mėnesį, įvyko Puodžių Respublikos užpuolimas. Reguliarioji kariuomenė nebuvo pajėgi sulaikyti priešiškas pajėgas, jiems į pagalbą atėjo vietinės pasipriešinimo pajėgos Vilkų Broliai.


Tikslai:

CCR (Cooper Crest Regiment )- destabilizuoti aplinką respublikoje, sunaikinti ryšio bei aprūpinimo šaltinius.
Vilkų broliai - Užkardyti kelia užpuolikams, neleisti sunaikinti svarbius objektus.


Renginio programa:

08:00 - 9:30 dalyvių atvykimas, registracija
09:30 - 10:00 instruktažas, mobilizacija
10:00 - 15:00 žaidimas (žaidimo metu karšta arbata ir kava su sausainiais Bazėse)
15:00/16:00 - demobilizacija/žaidimo aptarimas

Dalyvio bilieto kaina dalyvaujant su savo įranga:

20 € apmokant iki 2025-02-18 d. (nesulaukus apmokėjimo- registracija į žaidimą bus panaikinta automatiškai)
30 € apmokant nuo 19 d. iki 21 d. 23:59 val.

Registracija ir bilietų apmokėjimas vyksta iki 2025-02-21 d. 23:59 val.

circle icon

Specifinės taisyklės


Amunicijos ribojimas:

Žaidimo metu naudojamos dėtuvės:

  • 1 klasės ginklo -  standartinio tipo dėtuvės. Galimas suspausto oro pajungimas prie jų. Kitos klasės ginklo dėtuvių (modifikacijos) naudojimas - draudžiamas. Dėtuvių kiekis neribojamas.
  • 2 klasės ginklo - MID-CAP, LOW-CAP (pildosi švirkšto pagalba) standartinio tipo dėtuvės. Dėtuvių kiekis neribojamas.
  • 3-6 klasės ginklų - standartinio tipo dėtuvės.
  • Žaidime naudojam savo, į žaidimą atvežtus, BBS.
  • 1-2 ir 4-6 klasės ginklams- dėtuvių kiekis neribojamas.
  • Kulkosvaidininkai (3 klasė) naudoja tik vieną kulkosvaidžio dėtuvę. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje.
  • Amuniciją galima pildytis tik FOB-e
  • Dėmesio išimtis 2 klasės ginklo turėtojams!!! Neturintiems MID-CAP, LOW-CAP dėtuvių, galima naudoti tik vieną bunkerinio tipo dėtuvę.
Šaudymo taisyklės
  • Žaidėjams 1 ir 2 klasės ginklų turėtojams, leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu.
    • 2 klasės ginklo saugus atstumas - 5m.
    • 1 klasės ginklo saugus atstumas - 1m.
  • Žaidėjams kurių 2 klasės ginklo galia neviršija 1  klasės ginklų reikalavimų leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu.
    • Minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 1 m. (Chronavimo metu tokie ginklai bus pažymėti atskiru žymėjimu.)
  • Iš pastato vidaus į išorę  šaudyti leidžiama 1, 2 klasės ginklų turėtojams (pavieniu rėžimu), o kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas galimas tik jei pro išorinę pastato šaudymo angą iškišant bent trečdalis ginklo iš pastato ir yra laikomasi saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui.
  • Langai, angos, ertmes ar skylės, pro kurias galima šaudyti turi atitikti žaidibini standartą (į skylę turi tilpti ranka nuo kumščio iki alkūnės vertikaliai ir horizontaliai)
  • Iš pastato antro, trečio,... aukštų šaudymas galimas visų ginklų turėtojams. Šaudant iš gilumos privaloma įsitikinti, kad prieš šaudančiojo vamzdį netikėtai neišlįs priešininkas ir nebus sukelta traumų.
  • Jei šaudoma nesitaikant į taikinį, t. y. iškišus ginklą per pastato angą ar iš už kampo nematant priešo, šaudyti griežtai draudžiama.
  • Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t. y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t. t., tai toks pataikymas traktuojamas kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
  • Atvejai, kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti.
  • Atvejai, kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti (t. y. atstumas mažesnis nei 5 metrai), žaidėjas, skaičiuojantis paukščius, traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.
  • PIF PAF, BANG BAN ir t.t taisyklė negalioja
  • Laiptinėse leidžiama šaudyti tik su 1 klasės ginklais, naudoti granatas ir guminius peilius.
Medicinos taisyklė
  •  Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones (turniketas, žaidybinis pleistras, bintas) jos dedamos ant viršutinės kūno dalies taip, kad būtų kuo aiškiau matomos. Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo.
  • Žaidėjai nukauti : peiliu, granata, mina ar granatsvaidžiu būnant sraigtasparnyje - žūsta iškart ir vyksta į „mirtviaką“.
  • Antrą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir iš karto eiti į savo „mirtviaką“ atgyti. Žaidėjas antrą kartą negali būti gydomas.
  • Savo komandos sužeistą žaidėją draudžiama nukauti peiliu tam, kad greičiau eitų atgyti.
  • Jeigu sužeistąjį pagydo priešas, išgydytasis tampa belaisviu.
  • Turniketas -  asmeninė žaidėjo gydymo priemonė naudojama vietoj pleistro ar binto. Gydymo metu dedamas ant žasto taip kad būtų kuo aiškiau matomas. Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, paskui iškarto eina į “mirtviaką”. Ten žaidėjas nusima ir supakuoja turniketą tolimesniam naudojimui žaidime.
  • Jei išpakuojamas pleistras ar bintas susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro ar binto žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mirtviaką“. Bintas privalo būti naudojamas ant galvos, šalmo, kepurės, panamos ir t.t. Bintą reikia išvynioti visą.
  • Med. priemonės (žaidybinis pleistras, bintas) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus ar bintus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).
Įkaito/belaisvio paėmimas ir apieškojimas
  • Žaidėjas tampa įkaitu/belaisviu, jeigu priešiškos komandos žaidėjas jį pagydo arba priešas prisiliečia ranka ir pasako "belaisvis/įkaitas" (priešas turi laikyti nutaikytą ginklą/peilį į paimamą į nelaisvę žaidėją, priešingu atveju galima priešintis agresoriui).
  • Įkaitas/belaisvis turi paklusti ir vykdyti visus reikalavimus kurie susiję su žaidimu. Nelaisvėje gali būti laikomas neilgiau 30 min arba su abipusiu susitarimu tiek kiek reikalauja žaidimo aplinkybės.
  • Apieškojimas - jei žaidėjas sutinka būti apieškomas "žodžiu" (t.y. be fizinio apieškojimo), priešui pasakius "Apieškotas" žaidėjas turi atiduoti visus žaidybinius daiktus, jeigu to pareikalaujama, ir nebegali naudoti nuosavos žaidimo įrangos (imituojamas pilnas nuginklavimas).
    • jei žaidėjas nesutinka būti apieškomas "žodžiu" jam atliekamas fizinis apieškojimas. Gali būti tikrinami visi turimi daiktai bei apranga (aišku proto ribose;)) ir paimami visi turimi ginklai saugojimui.
  • Draudžiama belaisviui ar įkaitui surišti rankas, užrišti akis, dėti maišą ant galvos ar kaip nors kitaip riboti žaidėjo judėjimą ir matomumą, nebent žaidėjas su tuo sutinka ir pats nori įsijausti į belaisvio vaidmenį.
Granatos / Dūmai
  • Šratasvydžio žaidimuose galima naudoti specializuotas šratasvydžio granatas, taip pat granatas kuriose užtaisas (bbs, žirniai) išstumiamas spyruoklėmis, green gas ir Co2 dujomis ar pirotechniniu (iki 1 gramo užtaisas) budu.
  • Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos (nebent jos dengia visą kūną) ir kiti daiktai, apart solidžių vientisų betoninių sienų, nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą.
  • Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja 5 m. spindulio taisyklė.
  • Angaruose/ garažuose/ tuneliuose, didelės erdvės patalpose kurių bent vienos sienos ilgis didesnis nei 10 metrų - galioja granatų lauko taisyklė.
  • Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“).
  • Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus.
  • Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių atsižvelgiant į oro sąlygas.
Žaidybiniai daiktai
  • Žaidimo inventorius, rekvizitai gauti žaidimo metu yra perimami iš sužeisto ar į nelaisvę paimto žaidėjo (t.y. perimti galima tik tada, kai kviečiasi/laukia mediko arba paimto į belaisve). Iš keliaujančio į mertviaką žaidėjo perimti žaidibinį inventorių draudžiama.
  • Jeigu žaidėjas nukraujuoja ir iki to niekas nepasiima žaidybinių daiktų (med. pleistrai lieka pas nukautąjį)- žaidėjas privalo pranešti pusės vadui paliktų daiktų koordinates radijo ryšio būdu arba nedelsiant pranešti jam prisistatant.
Skydai
  • Skydas turi būti originalus arba tikro skydo imitacija.
  • Skydininkas (žaidėjas, nešantis skydą) vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis.
  • Skydas gali apsaugoti nuo granatos jį nešanti žaidėją, jeigu granata sprogo iš priekio skydo, toliau nei 1m. Visais kitais atvejais veikia „Granatų naudojimo“ taisyklės.
  • Skydininkas gali naudoti tik 1 klasės ginklą.
    • teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu.
Žaidimo Maršalas
  • Žaidimo Maršalas - žaidėjas turintis raudoną kortelę su užrašu „Žaidimo Maršalas“. Prižiūri žaidimo kokybę ir drausmę, turi žaidimo koordinatoriaus žodžio teisę. Kilus įtarimams žaidimo maršalas gali pareikalauti parodyti naudojamą įrangą patikrinimui, bei sudrausminti padarius taisyklių nusižengimą. Už grubius žaidimo taisyklių pažeidimus gali laikinai pašalinti pažeidėją iš žaidimo.
  • LŠF Maršalas - Informuojame, kad dalyvaujame LŠF Maršalo programoje ir renginyje dalyvauja LŠF Maršalas, kuris padeda organizatoriui renginio metu ir prižiūri tvarką renginyje. Pastebėjęs taisyklių pažeidimą Maršalas informuos pažeidėją, organizatorių ir LŠF. 

Daugiau informacijos https://www.lsf.lt/lsf-marsalai

circle icon

Pusės


Organizatoriaus nuožiūra/Rezervas

Vilkų Broliai

Vietinės pasipriešinimo pajėgos. Karinis būrys suformuotas į atsargą išėjusiais kariais, kurie nutarė netęsti karinės tarnybos, bet įtakoti savo šalies saugumui.
Pajėgas sudaro skirtingo lygio kariai, nuo spec. pajėgų iki eilinių karių. Gerai aprūpinta ir finansuojama organizacija.
Buveinės dislokacija - Puodžių Respublika.
Narių kiekis - nežinomas.

CCR - Cooper Crest Regiment

"CCR" - Privati karinė grupė, iškėlusi piratavimo lygį į naujas aukštumas. Labai gerai organizuota, apmokyta ir ginkluota. 
Grupės karinis galingumas prilyginamas mažos šalies kariuomenei.
Buveinės dislokacija - nežinoma.
Narių kiekis - nežinomas.