Operacijos Rajonas: Alfa










Renginio statistika

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas
Metai – 2024. Kopustėlių regionas, kuris kažkada buvo klestinti pramoninė zona, dabar tapo uždara teritorija, pilna pavojų ir paslapčių. Prieš keletą metų regionas buvo izoliuotas po masinio politinio konflikto tarp korporacijos „NIKA Industries“ ir privačios karinės bendrovės „SHIELD“. Šiame chaose atsirado įvairios frakcijos, bandančios išgyventi, valdyti regioną ar surinkti vertingus resursus.
Jūsų tikslas – išgyventi, surinkti kuo daugiau vertingų daiktų ir pasiekti ekstrakcijos taškus prieš pasibaigiant žaidimui.
Žaidimas yra įkvėptas kompiuterinio žaidimo „Escape from Tarkov“ idėjos. Jame bus naudojamos unikalios mechanikos, kurios, mūsų manymu, leis žaidėjams patirti visą kompiuterinio žaidimo sukeliamų emocijų spektrą, tačiau dar intensyviau.
Žaidėjai turės kruopščiai įvertinti kiekvieną savo ekipuotės dalį ir priimti sprendimus, kurie tiesiogiai lems jų sėkmę ar nesėkmę. Rinktis reikės strategiškai – nuo ekipuotės sudėties iki veiksmų plano konkrečioje situacijoje. Kiekvienas sprendimas taps svarbus ir galės turėti ilgalaikį poveikį.
Šis žaidimas yra skirtas tiek komandiniam, tiek individualiam žaidimui. Pavieniai žaidėjai turės galimybę parodyti savo gebėjimus išgyventi, priimti savarankiškus sprendimus ir išlaikyti šaltakraujiškumą. Tuo tarpu komandoms atsivers galimybės įrodyti savo gebėjimą bendradarbiauti, planuoti bei pritaikyti strategijas greitai besikeičiančiomis sąlygomis.
Žaidimas pasižymės dinamišku žaidimo procesu, kur kiekviena sesija suteiks naują iššūkį ir patirtį.
Žaidimas bus organizuojamas tik tuo atveju, jei užsiregistravusių žaidėjų skaičius viršys 70 dalyvių. Šis reikalavimas užtikrins, kad žaidimas vyks kokybiškai, o dalyviai galės patirti pilnavertį ir dinamišką žaidimą.

Specifinės taisyklės
UPDATE 2025-01-31:
Žaidimo „Operacijos Rajonas: Alfa“ specialūs terminai:
Operacijos rajonas – teritorija, kurioje vyksta karo veiksmai.
Bazė – neutrali teritorija, kurioje žaidėjai gali rinktis prieš ir po išvykimo. Ji pažymėta STOP juosta. Visi žaidėjai čia yra saugūs, o bet kokie karo veiksmai draudžiami.
Arrival – punktas, kuriame registruojasi visi atvykę žaidėjai – tiek gyvi, tiek mirę – grįžę iš Operacijos rajono.
Departures – vieta, iš kurios žaidėjai išvyksta į Operacijos rajoną.
Poilsio zona – teritorija, kurioje žaidėjai gali pailsėti tarp reidų, joje DRAUDŽIAMA šaudyti ginklais.
Šaudykla - speciali vieta, kurioje stovės taikiniai, skirta ginklų testavimui.
Grobis / Loot’as – žaidybiniai daiktai, pažymėti specialiais lipdukais, turintys vertę.
Vertės čekis – dokumentas, liudijantis žaidėjo turimos ekipuotės vertę ir suteikiantis teisę būti Operacijos rajone.
Tracer’iai – šviečiančių šratų ir specialaus įtaiso sistema, leidžiantį šaudyti šviečiančiais šratais.
Shuttle - transportas gabenantis žaidėjus į teritoriją.
Registracija ir žaidimo tvarka:
- Registracija prasideda nuo 0800 2025-04-12.
- Pirmasis Shuttle į Operacijos rajoną išvyksta 0830.
- Chronavimas ir šratų svėrimas vyks prieš jums išvykstant į Operacijos rajoną.
- Briefing’as vyks prieš jums vykstant į Operacijos rajoną.
- Nakties fazė trunka nuo 2000 iki 0630.
Žaidimo mechanika
- Pasiruošimas
Žaidėjas nusprendžia keliauti į Operacijos rajoną ir susideda, jo nuomone, reikalingą įrangą. DRAUDŽIAMA turėti su savim BBs ne detuvėse. Dėtuvių pildymas tik bazėje. - Išvykimas
Atvykęs į Departures punktą, žaidėjas pateikia savo įrangą įvertinimui. Jei jo įrangos vertė neviršija sąskaitos balanso, jam atspausdinami du vertės čekiai, pažymintys dėvimos ekipuotės vertę. Tuomet žaidėjas traukia savo „Spawn“ taško numerį.
Kai susirenka 12 žaidėjų arba praeina ne daugiau kaip 30 minučių nuo paskutinio Shuttle, žaidėjai gabenami atsitiktine tvarka į vieną iš 12 punktų. - Žaidimas Operacijos rajone
Žaidėjas keliauja po teritoriją, ieškodamas specialiais lipdukais pažymėtų daiktų. Jei jis nužudo kitą žaidėją, per 10 minučių (kol sužeistasis kraujuoja) jis gali paimti jo vertės čekį. - Grįžimas
Grįžęs į bazę, ateina į Arrival, kur pateikia rastą Loot’ą ir kitų žaidėjų vertės čekius. Pinigų suma įvedama į žaidėjo sąskaitą. - Kartojimas
Reidus galima kartoti neribotai. Tarpai tarp reidų, priklauso nuo pačii žaidėjo.
Už papildomą mokestį, iki 4 asmenų, žaidėjai gali būti išlaipinti viename taške. Reido trukmė ne ilgesnė kaip 4 valandos.
Įrangos aprūpinimas ir ekonomika
- Žaidėjas, atvykęs į Infiltracijos punktą, PIRMA KARTĄ savo sąskaitoje gaus „Welcome Pack“, kuris suteikia:
- Pakankamai lėšų turniketui.
- Karabiną su „Iron Sight“.
- 2 dėtuves amunicijos arba ~200 BBs.
- Rekomenduojame atsinešti kuo daugiau savo ginklų, kad, įvykus keliems nesėkmingiems reidams, galėtumėte žaisti „ECO“ stiliumi ir užsidirbti vien tik iš Loot’o.
- Dėtuvių pildymas tik bazėje.
Draudimas ir kompensacija
- Jei žaidėjo vertės čekio niekas nepaima po jo nukovimo, jis užsideda liemenę ir keliauja į bazę.
- Bazėje jis atgauna 50 % savo čekio vertės.
Nakties fazė
- Nakties fazė trunka nuo 2000 iki 0630.
- Šios fazės metu PRIVALOMA naudoti tracer’iais šaudantį ginklą.
- Siekiant užtikrinti dinamišką žaidimą, naktį bus leidžiami visi LŠF standartus atitinkantis ginklai, tačiau rekomenduojame dėvėti veido apsaugas.
- Leidžiami VISI naktinio matymo prietaisai, VISI termovizorinio tipo prietaisai, visi IR spectro pašvietikliai.
- DRAUDŽIAMI visų tipų lazeriai lazeriai.
- DRAUDŽIAMA turėti ginklą, kuris nešaudo tracer’iais.
- Vietoje raudonos liemenės, privalu naudoti raudoną žibintuvėlį.
Mediko taisyklė
Sužeidimas
- Pataikymas (įskaitant rikošetą) į bet kurią kūno ar ekipuotės dalį laikomas sužeidimu.
Turniketai
- Žaidėjai gali atsivežti savo turniketus – jie bus labai naudingi.
Veiksmai po sužeidimo
- Jei sužeistas žaidėjas turi turniketą:
- Išsitraukia raudoną liemenę ir užsideda ją ant galvos.
- Prigula arba atsisėda ant žemės (draudžiama stovėti ar trukdyti žaidimo eigai).
- Turniketą užsideda ant kairės arba dešinės kojos.
- Jei sužeistas žaidėjas neturi turniketo:
- Išsitraukia raudoną liemenę ir užsideda ją ant galvos.
- Prigula arba atsisėda ant žemės (draudžiama stovėti ar trukdyti žaidimo eigai).
- Šaukia „MEDIC!“ bent 1 kartą kas 2 minutes ir laukia 10 minučių.
- Jei per 10 minučių niekas jo nepagydo, jis:
- Užsideda ryškią raudoną liemenę ant kūno.
- Netrukdydamas žaidimo eigos juda į Bazę.
Jei kitas žaidėjas turi organizatorių išduota pleistrą, žaidėjas gali pagydyti sužeistaji, per 10 minučių nuo sužeidimo.
Sužeistojo gydymas:
- Gydymas atliekamas užklijuojant pleistrą ant rankos, tarp peties ir alkūnės išorinėje pusėje.
- Pleistras yra vienkartinis ir išduodamas organizatorių.
Sužeisto žaidėjo apribojimai:
- Negali nutolti daugiau nei 2 m nuo sužeidimo vietos.
- Negali naudotis radijo ryšiu.
- Negali pasakinėti kitiems žaidėjams apie žaidimo eigą, gali tik šaukti “MEDIC”.
- Gali būti vilkimas arba tempiamas iki 10 m nuo sužeidimo vietos gydymui.
- Gydantysis žaidėjas tempdamas vilki arba tempia sužeistąjį viena ranka, visada liesdamas jo sprandą.
Papildomos sužeidimo taisyklės:
- Tiek turniketas, tiek pleistras yra lygiaverčiai gydymo būdai.
- Jei žaidėjas jau turi užsidėjęs pleistrą arba turniketą ir į jį pataikoma dar kart, jis tampa nebepagydomas.
Antro sužeidimo veiksmai:
- Antrą kartą sužeistas žaidėjas:
- PRIVALO laukti 10 minučių sužeidimo vietoje.
- Užsideda raudoną liemenę ant galvos.
- Po 10 minučių jis gali judėti į bazę.
Žaidybinio transporto taisyklės
🚫 Į žaidybinį transportą šaudyti GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA!
🚫 Iš žaidybinio transporto šaudyti DRAUDŽIAMA!
- Žaidybinis transportas gali judėti ne didesniu kaip 20 km/h greičiu.
- Draudžiama trukdyti žaidybinio transporto judėjimui (statyti barikadas, gultis ant žemės ir pan.).
Kitos svarbios taisyklės:
- Dūmai tik pramoninės gamybos!
- Žaidimo metu draudžiama naudoti RF uniformas - gorka, flora, cifra ir t.t.
Klausimai?
Jei turite klausimų, prisijunkite prie Inglorious Bastards Discord kanalo.
Kuo daugiau klausimų užduosite, tuo geriau! Tai padės mums laiku pakoreguoti taisykles ir užtikrinti sklandų žaidimą.

Pusės
Žaisiu visą žaidimą
Žaidėjas yra pasirengęs žaisti iki oficialios žaidimo pabaigos, turėdamas galimybę trumpam atsikvėpti savo palapinėje.
Žaisiu tik dienos fazėje
Žaidėjas yra pasirengęs dalyvauti žaidime iki renginio naktinės fazės pradžios.