Grand MilSim: OPERACIJA ELEKTRA IV

Renginio pradžia
2025-04-26 (še)
clock icon 09:00
Renginio pabaiga
2025-04-27 (se)
clock icon 12:00
target icon Žaidimo tipas
MilSim 95%, Diplomatija 5%
speed icon Greičio limitai
euro icon Kaina
35-50
Grand MilSim: OPERACIJA ELEKTRA IV
circle icon

Renginio statistika


Užsiregistravusių žaidėjų
149
Patvirtintų
149
Apmokėjusių
37
Užsiregistravusių komandų sąrašas
circle icon

Renginio aprašymas


Operacija ELEKTRA IV INVAZIJA

Paskutinio konflikto metu, kai Kariuomenė Vepriuose įkūrę savo bazę, pilnai perėmė regiono kontrolę iš sukilėlių ir atėmė visas detales, reikalingas vėjo jėgainės statybai, sukilėliai neteko net menkiausios galimybės apsirūpinti autonomiškai elektros energijos tiekimu. Kariuomenės vadovybė nusprendė, kad su užduotimi Vepriuose visiškai susitvarkė ir priėmė sprendimą iš laikinos bazės Vepriuose atsitraukti į savo reguliarią bazę Gulbiniškėse. 

Tačiau sukilėliai taip visko nepalieka. Vyriausieji sukilėliai surengė pasitarimą, įvyko reorganizacija, pasipildė naujais rekrutais ir buvo nuspręsta vykdyti INVAZIJĄ. Gausios sukilėlių pajėgos atliks plataus masto invaziją į Gulbiniškes, į kariuomenes bazę tam, kad atsiimtu savo prarastas Vėjo jėgainės dalis ir išvestų iš rikiuotės Kariuomenės dalinį. 

Gulbiniškių regione taip pat buvo pastebėta veikianti privati karinė grupuotė, kuri gerai ginkluota. Šios grupuotės tikslai ir uždaviniai visiškai neaiškūs. Nežinoma kam jie dirba ir kokie jų tikslai… Tai gali tapti X faktoriumi, kuris gali sumaišyti kortas visiems. 

 

Registracija: 09:00 - 10:00
Taisyklių aptarimas, užduočių paskirstymas: 11:00
Pratybų pradžiai: 12:00
Numatoma pabaiga: Balandžio 27 d. 12h

Nuo Balandžio 15 d. Bilieto kaina 50 eur. 

 

Renginys ypatingas nes:

Šis mūsų renginys yra metinis, pagrindinis, kuriam ruošiamės ilgai. Ne tik mes, bet ir žaidėjai šio renginio laukia ir jam ruošiasi. 
Tai yra 24h nenutrūkstantis MilSim renginys, kuriame žaidėjai ne tik vykdo taktines užduotis, bet turi ir galimybę patys susikurti strategiją, kaip veiks, kad įvykdytų užduotį. 

circle icon

Specifinės taisyklės


Mediko taisyklė. 
Kiekvieną nukautą žaidėją ir jau pagydytą kartą turniketu, arba nukraujavusį, komandos draugai privalo evakuoti iki patrulio bazės, kur nukautas žaidėjas bus pagydytas ir galės tęsti kovinius veiksmus. Nukautas žaidėjas iki patrulio bazės negali pats nueiti, jį būtinai turi nugabenti komandos draugas, apkabinęs per petį ir žingsiu vedant, arba gabenant transportu.
Patrulio bazėje gyjimas vyksta 30 min. skaičiuoant kiekvienam žaidėjui. 
Po nukovimo šauktis mediko ir turniketu galima pagydyti per 10 minučių. 

 

Amunicijos ribojimas.
Kiekvienas žaidėjas su savimi gali turėti 4 Mid Cap Dėtuves. Bunkerinės dėtuvės draudžiamos. Amunicijos pildymas galimas tik patrulio bazėse. 

Transportas.
Transportą galima stabdyti fiziškai ant kelio įrengiant užtvarą iš šakų, rąstų ar kitų parankinių priemonių. Transportas yra naikinamas numetus GELTONUS dūmus 5 metrų spinduliu. Visi sėdintys transporte ir 5m. spinduliu žaidėjai laikomi nukauti ir vadovaujasi mediko taisykle. Sunaikintas transporas yra žymimas orandžine liemene ant veidrodėlio ir įjungus avarinio signalą. Sunaikintas transportas gali toliau važiuoti tik jį "suremontavus" turint specialias remonto įrankų dėžes (Išduoda organizatoriai). Vairuotojas įlipęs į transporta su įrankiu dėžę gali iškart važiuoti toliau. 
Į transportą šaudyti galima kai iš transporto šaudoma arba transportas naudojamas kaip priedanga. 

Dėmesio, galima naudoti savo transportą suderinus su organizatoriais. 

Naktinė Fazė
Sutemus galima naudoti tik pirmos ir antros klasės replikas. 

Diplomatija
Galimi diplomatiniai susitarimai tarp frakcijų. 

 

DĖMESIO, renginys skirtas tik komandoms arba patyrusiems pavieniams žaidėjams!

Renginio metu sudarys tokie elementai kaip žvalgyba, užduočių planavimas, patruliavimas, pasalos, šturmas ir kitos spec. užduotys.

Viso renginio metu, visą reikalingą mantą reiks neštis su savimi. (airsoft įranga, maistas, vanduo, kitos jums reikalingos priemonės) 

Rekomenduojamų daktų sąrašas:
1. Airsoft įranga,

2. Vidutinio dydžio kuprinė

3. Vanduo 2-3 l.

4. Maistas  vienam kartui pavalgyti, Užkandžiams energetiniai batonėliai, riešutai. Ir pan.

5. Žibintuvėlis

6. Palapinsiaustė

7. BŪTINAI pilnai pakrautas telefonas

8. BŪTINA TURĖTI RADIJO RYŠIO STOTELĘ. Be radio ryšio stotelės žaidėjui nebus leista dalyvauti.

 

Sąvokos ir apibrėžimai:
Patrulis -  sausumos pajėgų padalinys, išsiųstas rinkti informacijos arba vykdyti naikinimo, trukdymo, valymo ar apsaugos užduočių. Gali būti siunčiami kovos,žygio, žvalgybos ir kiti patruliai.
Kovos patrulis − sudedamoji sausumos pajėgų taktinio vieneto dalis, kurios tikslas apsaugoti savo pajėgas nuo galimo užpuolimo iš fronto, sparnų arba užnugario. 
Žygio patrulis − sudedamoji sausumos pajėgų žvalgybos ir žygio saugos dalis; renka duomenis apie vietovę ir priešą, radiacinę ir cheminę padėtį, neleidžia priešui netikėtai užpulti žygiuojančių pajėgų. Dažniausiai jį sudaro 2−3 kariai. Gali būti skiriamas priešakinis žygio patrulis. 
Žvalgybos patrulis – taktinės žvalgybos darinys kurį sudaro 3-5 kariai. Jiems nurodoma veikimo kryptis arba objektas ir užduotis. Ją vykdo slaptai stebėdamas, rinkdamas informaciją apie priešą, pasalomis, antpuoliais, prireikus ir mūšiu. Žvalgybos patrulis vengia stoti į atvirą kovą su priešu, išskyrus savigynos atvėju. Žvalgybos vykdymo etapai:
1. Pasiruošimas ir planavimas
2. Žygis pirmyn
3. Galutinės susitikimo vietos užėjimas
4. Veiksmai objekte
5. Žygis atgal
Būrio stovyklavietė - Įrengti atramos poziciją, iš kurios būtų galima vykdyti tolimesnes užduotis. Veiksmai užsiėmus patrulio bazę:
1. Vietos pasirinkimas;
2. Užėjimas;
3. Patikros patrulio išsiuntimas;
4. Pozicijų, slapukų išdėstymas;
5. Įrengimas.

Susitelkimo vieta - Numatytas taškas arba koordinatės į kurį traukiamasi ištikus netikėtumo faktoriui. Dažniausiai būna keli taškai. Jie numatomi prieš operaciją ir naudojami pagal vado numatytą paskirtį. ( pvz: grįžus į patrulio bazę, o jos ten nebėra).



Po renginio kazane gaminsime troškinį. Kviesime likti aptarimui. 

circle icon

Pusės


PMC 10%

Registracija uždaryta

Jų tikslas neaiškus, kas jie tokie irgi informacijos nėra. 

Sukilėliai 50%

Tikslai:
1. Atlikti puolamąjį reidą į Gulbiniškių teritoriją. 
2. Sunaikinti Kariuomenės bazę ir atimti dalis reikalingas Vėjo jėgainės statybai. 
3. Išgabenti Vėjo jėgainės dalis iš Gulbiniškių regiono. 


Galima naudoti:
savo transportą
1 vnt. droną. 
iki 5vnt. naktinio matymo prietaisų. 

Kariuomenė 40%

Tikslai:
1. Išlaikyti Gulbiniškių regiono kontrolę vykdant kovinį patruliavimą.
2. Išlaikyti savo bazės kontrolę. 
3. Išsaugoti Vėjo jėgainės dalis savo kontrolėje. 

 

Galima naudoti:
savo transportą
1 vnt. droną. 
iki 5vnt. naktinio matymo prietaisų. 

Organizatorių priskirta frakcija