RUSH XIX- WINTER SHTORM

Renginio pradžia
2025-01-12 (se)
clock icon 09:00
Renginio pabaiga
2025-01-12 (se)
clock icon 15:30
flag-green icon Organizatorius
target icon Žaidimo tipas
50% skirmish - 50% domination
speed icon Greičio limitai
euro icon Kaina
18-45
RUSH XIX- WINTER SHTORM
circle icon

Renginio statistika


Užsiregistravusių žaidėjų
15
Patvirtintų
15
Apmokėjusių
4
Užsiregistravusių komandų sąrašas
circle icon

Žaidybinės pusės


circle icon

Renginio aprašymas


 

BENDRAI APIE ŽAIDIMĄ

 

Patobulinta žaidimo serija! 
 

Tai komandinio darbo ir greitesnio judėjimo reikalaujantis žaidimas.

Žaidimo mod'as, kurio metu komandos varžysis tarpusavyje, o užduočių pabaigoje bus skaičiuojamas surinktas taškų skaičius. Tiek snaiperiai, tiek greitą žaidimą mėgstantys žaidėjai, ras sau tinkamą vietą norimoje pozicijoje, todėl šis žaidimas tinka, tiek naujokams, tiek patyrusiems vilkams!
Žaidimo metu jūsų lauks daug skirtingų užduočių tokių kaip: "Sector-Domination", "Deathmatch, "DogTag", "Search&Rescue", Searc&Destroy" CQB užduotys ir kt.

Žaidimas susideda iš daug raundų, o vieno trukmė iki 60 min.,  pasibaigus laikui skaičiuojami taškai ir komandų pasiekti rezultatai. Komandų užduočių pakeitimui skiriama iki 15 minučių per kurias žaidėjai turi pasiruošti kitam raundui.

Žaidimo pabaigoje skaičiuojama, kuri komanda surinko daugiausiai taškų, o esant lygiam rezultatui kuri greičiau.


Daugiau apie žaidimą bus siunčiama registruotiems žaidėjams!
 

Maksimalus dalyvių skaičius 60

Asmenys neturintys 18 metų į žaidimą privalo atvykti su lydinčiu asmeniu arba turėti raštišką tėvų sutikimą.


Žaidimo dienos programa:

Data: 2025-01-12

  • 09:00-10:30 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
  • 10:40-11:10 žaidimo bendras brifingas, komandų paskirstymas bei žymėjimas.
  • 11:30 žaidimo pradžia.
  • 15:30 žaidimo pabaiga, rezultatų aptarimas.

REKVIZITAI APMOKĖJIMUI

Apmokėjimą galima atlikti už kelis žaidėjus vienu metu apmokėjimo paskirtyje nurodant visų žaidėjų šaukinius/nick'us

Žaidimo kaina žaidėjams su savo įranga:

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2024/12/31 -  15 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2025/01/05 - 18 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2025/01/09 - 23 Eur
    mokant bankiniu pervedimu iki 2025/01/10 - 30 Eur
  • žaidimo dieną APMOKĖJIMO NĖRA.

Žaidimo kaina nuomininkams:

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2024/12/31 -  30 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2025/01/05 - 35 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2025/01/09 - 40 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2025/01/10 - 45 Eur
  • žaidimo dieną APMOKĖJIMO NĖRA

Nuomininko paketą sudaro - Žaidimas, G36C šratasvydžio ginklas, apranga, veido/akių apsauga, Oranžinė liemenė, 500 šratų (papildomos dėtuvės (+500 šratų kaina 5 eur), racijos nuoma 4 eur.

Renginio dieną, vietoje yra galimybė įsigyti:
* PRECISION BB PELLETS 0,25g - 1kg (BLS gamintojo šratų) - 14 eur,-
* PRECISION BB PELLETS 0,28g - 1kg (BLS gamintojo šratų) - 15 eur,-
* Oranžinės spalvos liemenė - 5 eur,-

Dalyviui neatvykus į žaidimą ar persigalvojus nedalyvauti žaidime, mokestis nėra grąžinamas. Tokiu atveju galimas žaidimo bilieto keitimas į kitą dalyvį ar nuomininką iš anksto suderinus su organizatoriais.

circle icon

Specifinės taisyklės


MEDIKO TAISYKLĖ




Pleistrai:
* Žaidybiniai žymėti pleistrai yra išduodami organizatorių.
* Nukautą žaidėją gali pagyditi betkuris žaidėjas uždėdamas pleistrą.
* Pleistrą galima naudoti tik vieną kartą, antrą kartą nukautas žaidėjas su pleistru keliauja į mertviaką.
* Savų pleistrų/bintų naudojimas galimas, prieš žaidimą informuoti organizatorių.


TURNIKETAI (TQ):



* Turniketai yra naudojami žaidėjų.
* Nukautą žaidėją gali pagyditi betkuris žaidėjas uždėdamas turniketą.
* Turniketą galima naudoti tik vieną kartą, antrą kartą nukautas žaidėjas su turniketu keliauja į mertviaką.

Nukovimas/sužeidimas:
*Pirmą kartą sužeistas žaidėjas privalo likti vietoje ir kviestis mediką 5 minutes. (negalioja žaidėjui kuris buvo nukautas peiliu arba granata)
*Antrą kartą nukautas žaidėjas gali iškarto užsidėti liemenę ir keliauti į mirtviaką.

MOBILUS MERTVIAKAS:



* Gali būti naudojamas komandos MEDiko. Komandos Mediko pareigas žaidimo eigoje gali perimti bet kuris žaidėjas. 
* Mobilus mertviakas tai specialus tentas pažymėtas + ženklu, kuris turi būti tvarkingai ištiestas (sidabrine spalva į viršų). 
* Mobiliame mertviake gali būti maksimum 5 nukauti kariai.
* 5 min., skaičiuoja MEDikas. MEDikas privalo būti kartu su nukautais žaidėjais, kol jie galės tęsti žaidimą.
*Mobiliame mirtviake gydomi žaidėjai privalo ant galvos užsidėti šviesą atsp. liemenę, jog matytusi, kad yra nukauti ir žaidime nedalyvauja, pritūpti arba atsigulti, kad netrugdytu žaidimo eigos.
* Mobilaus mertviako vieta gali būti keičiama, kai jame nėra nukautų žaidėjų.
* Mobilus mertviakas negali būti paliekamas miške ar kitur numestas.
* Jei Mobilaus mertviako komandai nereikia arba nusprendžia jo nenaudoti, gražina organizatoriams.

DŪMINIAI UŽTAISAI:



* Dūminius užtaisus išduoda organizatoriai.
* Norint naudoti savo dūminius užtaisus prieš tai iš anksto susitarti su organizatoriais.

 

DRONAS:



* Į droną šaudyti draudžiama.
* Dronas gali atlikti oro atakas į tam tikrus obj. 
* Nukritusi drono raketa 20m spinduliu nuo obj., įmituoją objekto sunaikinimą.

ARTILERIJA:



* Artilerijos atakos kompleksas yra neutralus.
* Artilerijos ataką gali užsakyti bet kuri žaidybinė pusė.
* Artilerijos atakos kompleksas turi sumontuotą radijo ryšio priemonę per kurią galima užsakyti artilerinę ataką į norimą teritoriją.
* Artilerija yra užsakoma pagal nurodytą užsakymo formą, kuri yra pritaisyta prie artilerijos komplekso.
* Nuo užsakytos artilerijos atakos per 3 minutes bus atlikta ataka naudojant dronus.
* Artilerijos naikinama teritorija atakuojama dūminais užtaisais.
* Visi esantys atakos kvadrate yra žuvę ir keliauja į mertviaką.

TRANSPORTAS:



* Sraigtasparnis gali būti pamuštas kai nusileidžia (sustojus/stovint) naudojant DŪMINIUS užtaisus. 
* Antžeminis transportas gali būti pamuštas (važiuojant, stovint) naudojant DŪMINIUS užtaisus.
* Į sraigtasparnį ar kitą transportą galima lipti tik leidus Pilotui/vairuotojui/organizatoriui.
* Į sraigtasparnį ir kitą transportą šaudyti draudžiama.
* Už sraigtasparnio ir kito transporto slėptis ar jį naudoti kaip priedanga leidžiama.

RADIO RYŠYS:



Visų radijo kanalų sąrašas:
1 Kanalas (CH-001) - 446.006MHz
2 Kanalas (CH-002) - 446.018MHz
3 Kanalas (CH-003) - 446.031MHz
4 Kanalas (CH-004) - 446.043MHz
5 Kanalas (CH-005) - 446.056MHz
6 Kanalas (CH-006) - 446.068MHz
7 Kanalas (CH-007) - 446.081MHz
8 Kanalas (CH-008) - 446.093MHz
9 Kanalas (CH-009) - 446.106MHz
10 Kanalas (CH-010)- 446.118MHz
11 Kanalas (CH-011) - 446.131MHz
12 Kanalas (CH-012) - 446.143MHz
13 Kanalas (CH-013) - 446.156MHz
14 Kanalas (CH-014) - 446.168MHz
15 Kanalas (CH-015) - 446.181MHz
16 Kanalas (CH-016) - 446.193MHz


TANKAS:



* Žaidimo metu galite prieš akis išvysti tanką.
* Tankas yra žaidybinis elementas.
* Jo naikinimas gali būti tik organizatoriaus išduotais arba savo turimais prieštankiniais ginklais.


PRIEŠTANKINIS GINKLAS:



* Prieštankinis ginklas M72 LAW 
* Prieštankinis ginklas veikia Green gas ir dažasvydžio šoviniais.
* Prieš naudojant M72 LAW būtina išklausyti organizatoriaus instruktažą.
* Prieštankinis ginklas gali būti naudojamas tik prieš žaidybinį transportą ar pastatus.
* DRAUDŽIAMA šaudyti į renginio dalyvius.


PENTAGONO DALYVIO PASAS:



* Rangai: Corporal - Sergeant - Seargeant Major - Veteran.
* Kiekvienas Pentagono žaidimo dalyvis šiais metais gauna mūsų sukurtus žaidėjų pasus.
* Atvykus į renginį registracijos metu gaunamas registras.
* Sudalyvavus 20 žaidimų, gaunate naują žaidėjo pasą su aukštesniu rangu.
* Su kiekvienu rangu gaunate išskirtinius Pentagono organizatoriaus pasiūlymus, perms'us ir kitus naudingus bonusus kurie gali siekti net iki nemokamų žaidimų!


KOLEKCINIAI LIPDUKAI:



* Pentagono 2023-2024 metų kolekciniai lipdukai kurie gali papuošti jūsų amunicijos dėžę, ginklų dėklą, arba ten kur leis jūsų fantazija.
* Kiekvieną žaidimą, dalyviai gauną naujus kolekcinius taktinius lipdukus.


GRANATOS:



* Granatos su žirnių ar BB's užpildu.

 

TESTAVIMAS:



*Prieš registraciją kiekvienas dalyvis bus testuojamas žodžiu, todėl iš anksto išmokite ir žinokite specifines bei bendras LŠF taisykles.
*Nemokantys ar nežinantys taisyklių, gaus prisėsti ant suolelio ir jas mokintis vietoje, o po to stoti į eilės galą, tad geriau tai padaryti namuose :)


 


LŠF bendrosios žaidimų taisyklės

LŠF BENDROSIOS TAISYKLĖS

 

Šratasvydis: komandinis, karo veiksmų imitacijos sportas, laisvalaikio užsiėmimas, kurio tikslas kolektyvinis aktyvus poilsis, buvimas gamtoje, bendravimas su bendraminčiais.
Dalyvauti žaidime ar žaidimą stebėti leidžiama tik psichiškai, emociškai stabiliems, pilnamečiams asmenims pasirūpinusiems tinkama akių apsauga.

Bendrosios taisyklės: šios bendrosios Lietuvos Šratasvydžio Federacijos taisyklės (toliau LŠF taisyklės) galioja visiems federacijos narių renginiams. LŠF taisykles ir jų pakeitimus tvirtina LŠF visuotinis narių susirinkimas.

Specifinės taisyklės: organizatoriai savo renginiui gali taikyti specifines taisykles, kurios papildo ar pakeičia dalį LŠF taisyklių. Specifines Taisykles organizatorius privalo paskelbti kartu su renginio pristatymu, ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki renginio, kad kiekvienas dalyvis spėtų susipažinti su pakeitimais ir ypatumais. Jei organizatorius specifines taisykles paskelbia likus mažiau nei 3 dienom iki renginio, ar renginio dieną, tokios taisyklės negalioja, renginys vyksta vadovaujantis LŠF taisyklėmis. Specifinės taisyklės negali prieštarauti LŠF ir Lietuvos Respublikos saugumo, higienos ir kitiems reikalavimams.

Atsakomybė: Kiekvienas žaidėjas teisiškai ir finansiškai atsako už savo veiksmus bei žodžius. Kiekvienas žaidimo dalyvis yra pats atsakingas už savo žaidimo inventoriaus bei kitų asmeninių daiktų saugumą, patirtas traumas ar sužeidimus.

Teritorija ir jos ribos: Nustato organizatorius, paprastai duodamas teritorijos žemėlapis, kuris yra aptariamas instruktažo metu.
 

Viso renginio metu, nuo atvykimo  iki išvykimo iš renginio teritorijos, kiekvienas šratasvydžio renginio dalyvis(žaidėjas, stebėtojas, aptarnaujančio personalo narys, ir t.t.) privalo dėvėti tinkamas akių apsaugas (paprasti regos korekcijos akiniai netinka). Renginio teritorijoje pastebėjus asmenį be akių apsaugos, privaloma nedelsiant sustabdyti renginį, sušaukiant visiems žaidėjams suprantama kalba, kad žaidimas stabdomas dėl to, kad teritorijoje yra asmenų, kuriems gali grėsti realus pavojus. Užtikrinti kad asmuo užsidėtų akių apsaugas, arba saugiai pašalinti jį iš renginio teritorijos. Žaidėjai, naudojantys abejotinos kokybės apsauginius akinius patys prisiima visą atsakomybę dėl galimų traumų.
Be akių apsaugų, renginio metu rekomenduojama dėvėti kelių, alkūnių apsaugas bei šalmą.
 

Šratasvydžio įranga: naudojamos tik specialiai šratasvydžiui skirtos ginklų imitacijos šaudančios 6 mm specialiai šratasvydžiui skirtais šratais (bbs), atitinkančios LŠF įrangos galios limitus. Renginiuose leidžiama naudoti treniruotėms pritaikytų šaltųjų ginklų imitacijas - peilių, durtuvų, kastuvėlių ir pan.. Imitacija negali turėti aštrių briaunų bei kelti pavojaus kitų žaidėjų sveikatai. Draudžiama dėvėti Rusijos Federacijos ir Lietuvos Respublikos naudojamas uniformas. Renginiuose draudžiama naudoti ir turėti tikrų ginklų ir amunicijos.

Šaudymo atstumai ir įrangos galios limitai: 
 Naudojama (J) Džaulių chronavimo limitai.
 

Ginklų naudojimas:

Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas pataikymu ir mirtinu. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, žaidimas tęsiamas tik tokiu atveju, jeigu turite antrą ginklą (pistoletą, peilį ar kitą ginklą, granatos nelaikomos ginklu, nebent taip nustato organizatorius). Mirtis nuo granatos, atotampos, ar šaltojo ginklo imitacijos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidėjas iš karto keliauja į mirtviaką.

Mediko taisyklė. Tai 2 ar daugiau gyvybių turėjimas gydomosios priemonės  ir jų panaudojimas, kai esi nukautas. Gydomąsias priemones  pritaikyti gali tik nesužeistas/nenukautas žaidėjas, nukautasis negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis - 2 metrų spindulys, jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik komandos draugas, liesdamas ranka (žaidėjas imituoja vienos kojos vilkimą). Praradus papildomas gyvybes, žaidimas baigiamas ir keliaujama į mirtviaką.

Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama (nebent nurodoma kitaip instruktažo metu). Iš pastatų ir į pastatus galima atakuoti pasirinktinai: pavieniais ar serijiniais šūviais, iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Šaudymas iš pastato 2, 3 ir kitų aukštų gilumos leistinas tik tuo atveju, jeigu šūvio trajektorijoje nėra galimybės atsirasti renginio dalyviui. 

Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" (nesvarbu kokios klasės ginklas), abu žaidėjai laikomi mirusiais ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką.

Rikošetai. Pastatuose nesiskaito, lauke skaitosi. Pastate būtina įsitikinti 100%, kad šratas kliudė rikošetu, jeigu nesate tikri - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos bazę.

Akla ugnis. Draudžiama šaudyti nematant taikinio, šūvio trajektorijos saugaus atstumo,  iš už kampo ar kitos slėptuvės, kurioje išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Būtina išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.

Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į mirtviaką.

Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. 

Nukauto žaidėjo veiksmai:

  • Žuvęs žaidėjas. Rekomenduojama balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra nukautas, privalo apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir 5 minutes šauktis mediko. Išėjimą iš atgijimo zonos renginio dieną nurodo organizatorius. Organizatorius pasilieka teisę laiką keisti atsižvelgiant į renginio dinamiką.
  • Sužeistas žaidėjas. Pašautas karys gali šauktis mediko. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Pasitraukti iš nukovimo vietos galima 2 metrų spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai.
  • Grįžimas į mirtviaką. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus, esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į mirtviaką juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. Nukautas žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba iš karto juda į savo komandos mirtviaką.

Granatų naudojimas:

Airsoft imitacinės granatos skaitomos tik su žirnių arba BB‘s užpildu ir su sprogstamuoju užtaisu, ne galingesniu nei 1g. Granatos dydis turi būti standartinio kumščio dydžio. Granatų kiekį, taip pat jeigu granatos renginio metu nenaudojamos, nurodo organizatorius. Atviroje teritorijoje mirtinu sužeidimu laikomas 5 metrų spindulys arba skeveldra, patalpoje sprogusi granata - visi žaidėjai žuvę. Nuo granatos žuvęs žaidėjas laikomas miręs ir negali būti išgydytas, bei keliauja į mirtviaką. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan.), taip pat kolonos ar pertvaros nelaikomi priedanga. 

Dūminės granatos:

Galima naudoti tik pramoninės kilmės dūminius užtaisus. Griežtai draudžiama naudoti savadarbes dūmines granatas. Pastatuose naudoti dūminius užtaisus griežtai draudžiama. 

Skydai:

Skydus galima naudoti tiek originalius, tiek savadarbius, tačiau teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydas turi būti tikro skydo imitacija. Skydininkas (žaidėjas, nešantis skydą) nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis - granata, sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydą, granatą reikia užmesti už skydo. Skydininkas gali naudoti tik 1 klasės ginklą.

Amunicijos pildymas:

Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - mirtviakuose. Bet koks amunicijos pildymas žaidimo metu griežtai draudžiamas (nebent kitaip nurodo organizatorius renginio diena).

Radijo ryšys:

Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas, naudojant 16 patvirtintų PMR kanalų. Kanalus žaidėjų komandoms paskiria organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas, nebent kitaip nurodo organizatorius). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama.

Transportas:

Žaidimo metu, gali būti naudojamas karinis ar simuliacinis transportas specialioms užduotims vykdyti. Šaudyti į ir iš transporto draudžiama. Transporto vidutinis greitis žaidime yra 20 km / valandą. Transporto stabdymas galima tik fiziškai užtvėrus kelią nepravažiuojama kliūtimi (rąstu ar šlakbaumu). Transporto sugadinimo ir remonto būdus nurodo organizatorius renginio dieną. Sugadintas transportas žymimas žalia liemene ant veidrodėlio vairuotojo pusėje (toks transportas tampa nežaidybiniu elementu).

Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei mirtviakuose:

  • Laisvi pasišaudymai. Mirtviake laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Ginklų prišaudymas vyksta tik organizatoriaus nurodytoje vietoje.
  • Ginklų chronavimas (galios tikrinimas). Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Ateinant chronuotis būtina atsinešti savadarbes „granatas“, kitu atveju - žaidimo metu savadarbėmis granatomis naudotis draudžiama. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša savo ginklo dėtuvę (real ir mid cap tuščia, o bunkerinę pilną, tačiau neprisuktą).

Taisyklių ir drausmės nesilaikymas ir ginčų sprendimas:

Taisyklių nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Pastebėjus žaidėją nesilaikantį taisyklių asmuo privalo informuoti organizatorių renginio dieną numatytu būdu.

 

Atvykdami į žaidimą būkite iškart pasiruošę:

  • Ginklą paruoštą greičio matavimui su iškart įdėta baterija.
  • Raudoną (oranžinę) automobilinę ryškią liemenę (žalias, salotines naudoja tik organizatoriai). Dead Rag'ai ar raudonas skarelės netinka. 
circle icon

Pusės


Nuomininkai

RANGER 50/50

Aprangos kodas:
Nelimituojamas.