ŠTURMAS "Lost City"- Naujame poligone

Renginio pradžia
2024-11-24 (se)
clock icon 09:00
Renginio pabaiga
2024-11-24 (se)
clock icon 17:00
location icon Renginio vieta
flag-green icon Organizatorius
target icon Žaidimo tipas
Strategija / Žvalgyba /Šturmas
speed icon Greičio limitai
euro icon Kaina
20-30
ŠTURMAS "Lost City"- Naujame poligone
circle icon

Renginio statistika


Užsiregistravusių žaidėjų
110
Patvirtintų
110
Apmokėjusių
56
Užsiregistravusių komandų sąrašas
circle icon

Renginio aprašymas


PAGARBA ŠRATO BROLIAI!!!

Kviečiame prisijungti į atnaujintą “ŠTURMAS” žaidimų seriją ;)

Jūsų laukia-naujas AirsoftGame poligonas, nauji įspūdžiai, nauji Lietuvos šratasvydžio projektai, naujų idėjų įgyvendimimas ir be abejo nuostabi draugų, bendraminčių kompanija :)
 

Bilietų skaičius ribotas - 130! ;)
 

Registracija ir bilieto apmokėjimas iki lapkričio 22 d.
 

Žaidėjai iki 18 metų dalyvauja tik su Tėvais. Registruojantis komentare nurodyti Tėvų nick.

 

Renginio organizatoriai AirsoftGame.lt komanda

 

Renginio programa:

  •  
    •  
      • 09:00 - 10:00 dalyvių atvykimas, registracija

      • 10:00 - 11:00 instruktažas, mobilizacija

      • 11:00 - 16:00/17:00 žaidimas (žaidimo metu karšta arbata ir kava su sausainiais Bazėse)

      • 16:00/17:00 - demobilizacija/žaidimo aptarimas

Dalyvio bilieto kaina dalyvaujant su savo įranga:

  • 20 € apmokant iki 2024-11-15 d.
     

  • 30 € apmokant nuo 2024-11-15 d. iki 2024-11-22 d.
     

  • Registracija ir bilietų apmokėjimas vyksta iki 2024-11-22 d.
     

  • bilietą sudaro - teritorijos nuoma, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, teritorijos paruošimas renginiui, vaišės Fobose, tinkamas žaidimui oras

  • dalyviui neatvykus į žaidimą - mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį, kuris yra registruotas šratas.lt sistemoje iki 2024-11-22 d.
     

 

darant pavedimą poilsio ir švenčių dienomis - pavedimo išrašą siųsti į [email protected]

 

 Dalyvavimas tik su savo įranga. 
 

 

circle icon

Specifinės taisyklės


Amunicijos ribojimas:

  • Žaidimo metu naudojamos dėtuvės:
    • 1 klasės ginklo -  iki 50 BBS talpos standartinio tipo dėtuvės. Galimas suspausto oro pajungimas prie jų. Kitos klasės ginklo dėtuvių naudojimas - draudžiamas.
    • 2 klasės ginklo - iki 150 BBS talpos standartinio tipo dėtuvės. Dėtuves, kuriose reguliuojama BBS talpa būtina parodyti koordinatoriams chronavimo metu. Priešingu atveju jas žaidime naudoti draudžiama.
    • 3-6 klasės ginklų - standartinio tipo dėtuvės.
  • Žaidime naudojam savo, į žaidimą atvežtus, BBS.
  • 1-2 ir 4-6 klasės ginklams- dėtuvių kiekis neribojamas.
  • Kulkosvaidininkai (3 klasė) naudoja tik vieną kulkosvaidžio dėtuvę. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje.
  • Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus.
  • Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti apart dalinimosi BBS esančiais dėtuvėse arba gavus iš pusės vado ar atėmus iš priešo geltoną kortelę „AMO PILDYMAS“
  • 2 klasės ginklo bunkerinio tipo dėtuvę, kuri viršija 150 bbs talpą- naudoti draudžiama.

 

Šaudymo taisyklės

  • Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 1 ir 2 klasės reikalavimų leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. 2 klasės ginklo minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m., o 1 klasės ginklo - 1m.
  • Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama 1, 2 klasės ginklų turėtojams (pavieniu rėžimu), o kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas galimas tik jei pro išorinę pastato šaudymo angą, t. y. langą, duris ar skylę sienoje (į skylę turi tilpti ranka nuo kumščio iki alkūnės vertikaliai ir horizontaliai) yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui.
  • Iš pastato antro, trečio,... aukštų šaudymas galimas visų ginklų turėtojams. Šaudant iš gilumos privaloma įsitikinti, kad prieš šaudančiojo vamzdį netikėtai neišlįs priešininkas ir nebus sukelta traumų.
  • Jei šaudoma nesitaikant į taikinį, t. y. iškišus ginklą per pastato angą ar iš už kampo nematant priešo, šaudyti griežtai draudžiama.
  • Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t. y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t. t., tai toks pataikymas traktuojamas kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
  • Atvejai, kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti.
  • Atvejai, kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti (t. y. atstumas mažesnis nei 5 metrai), žaidėjas, skaičiuojantis paukščius, traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.
  • PIF PAF, BANG BAN ir t.t taisyklė negalioja
  • Laiptinėse leidžiama šaudyti tik su 1 klasės ginklais.


 

 

 

Medicinos taisyklė

  •  Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones (turnikėtas, žaidybinis pleistras, bintas). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar granatsvaidžiu būnant sraigtasparnyje - žūsta iškart ir vyksta į „mirtviaką“.
  • Antrą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir eiti į savo „mirtviaką“ atgyti. Žaidėjas antrą kartą negali būti gydomas.
  • Savo komandos sužeistą žaidėją draudžiama nukauti peiliu tam, kad greičiau eitų atgyti.
  • Jeigu sužeistąjį pagydo priešas, išgydytasis tampa belaisviu.
  • Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mirtviaką“.
  • Jei išpakuojamas bintas susigadino, jis laikomas sugadinta bei nenaudojama med. premone ir reikia naudoti naują. Bintas privalo būti naudojamas ant galvos, šalmo, kepurės, panamos ir t.t. Bintą reikia išvynioti visą.
  • Med. priemonės (žaidybinis pleistras, bintas) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus ar bintus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).

 

Įkaito/belaisvio paėmimas ir apieškojimas

  • Žaidėjas tampa įkaitu/belaisviu, jeigu priešiškos komandos žaidėjas jį pagydo arba priešas prisiliečia ranka ir pasako "belaisvis/įkaitas"(priešas turi laikyti nutaikytą ginklą/peilį į paimamą į nelaisvę žaidėją, priešingu atveju galima priešintis agresoriui). 
     
  • Įkaitas/belaisvis turi paklusti ir vykdyti visus reikalavimus kurie susyję su žaidimu. Nelaisvėje gali būti laikomas neilgiau 30 min arba su abipusiu susitarimu tiek kiek reikalauja žaidimo aplinkybės.
  • Apieškojimas - jei žaidėjas sutinka būti apieškomas "žodžiu" (t,y be fizinio apieškojimo), priešui pasakius "Apieškotas" žaidėjas turi atiduoti visus žaidybinius daiktus, jeigu to pareikalaujama, ir nebegali naudoti nuosavos žaidimo įrangos (imituojamas pilnas nuginklavimas).  
     
    • jei žaidėjas nesutinka būti apieškomas "žodžiu" jam atliekamas fizinis apieškojimas. Gali būti tikrinami visi turimi daiktai bei apranga (aišku proto ribose;)) ir paimami visi turimi ginklai saugojimui.
  • Draudžiama belaisviui ar įkaitui surišti rankas, užrišti akis, dėti maišą ant galvos ar kaip nors kitaip ryboti žaidėjo judėjimą ir matomumą, nebent žaidėjas su tuo sutinka ir pats nori įsijausti į belaisvio vaidmenį.

 

Granatos / Dūmai

  • Šratasvydžio žaidimuose galima naudoti specializuotas šratasvydžio granatas, kuriose užtaisas išstumiamas spyruoklėmis, green gas ir Co2 dujomis.
  • Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos (nebent jos dengia visą kūną) ir kiti daiktai, apart solidžių vientisų betoninių sienų, nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą.
  • Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja 5 m. spindulio taisyklė.
  • Angaruose/ garažuose/ tuneliuose, didelės erdvės patalpose kurių bent vienos sienos ilgis didesnis nei 10 metrų - galioja granatų lauko taisyklė.
  • Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“).
  • Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus.
  • Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių atsižvelgiant į oro sąlygas.
     

 

Žaidybiniai daiktai

  • Žaidimo inventorius, rekvizitai gauti žaidimo metu yra perimami iš nukauto ar į nelasvę paimto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius daiktus. Arba jei priešiškos komandos žaidėjas paimamas į nelaisvę, jį apieškojus, atimami jo žaidybiniai daiktai.  Žaidėjas privalo juos atiduoti).
  • Jeigu žaidėjas nukraujuoja ir iki to niekas nepasiima žaidybinių daiktų (med. pleistrai lieka pas nukautajį)- žaidėjas privalo pranešti pusės vadui paliktų daiktų koordinates radio ryšio būdu arba nedelsiant pranešti jam prisistatant.

 

Skydai

  • Skydus galima naudoti tiek originalius, tiek savadarbius, tačiau teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu.
  • Skydas turi būti tikro skydo imitacija. Skydininkas (žaidėjas, nešantis skydą) nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis.
  • Granata sprogusi prieš skydą arčiau nei 1 metras nukauna skydininką. Granata užmesta už skydo- skydininkas vadovaujasi „Granatų naudojimo“ taisyklėmis. Skydininkas gali naudoti tik 1 klasės ginklą.

 

Žaidimo Maršalas

  • Žaidimo Maršalas - žaidėjas turintis raudoną kortelę su užrašu „Žaidimo Maršalas“. Prižiūri žaidimo kokybę ir drausmę, turi žaidimo koordinatoriaus žodžio teisę. Kilus įtarimams žaidimo maršalas gali pareikalauti parodyti naudojamą įrangą patikrinimui, bei sudrausminti padarius taisyklių nusižengimą. Už grubius žaidimo taisyklių pažeidimus gali laikinai pašalinti pažeidėją iš žaidimo.
  • LŠF Maršalas - Informuojame, kad dalyvaujame LŠF Maršalo programoje ir renginyje dalyvauja LŠF Maršalas, kuris padeda organizatoriui renginio metu ir prižiūri tvarką renginyje. Pastebėjęs taisyklių pažeidimą Maršalas informuos pažeidėją, organizatorių ir LŠF. Daugiau informacijos https://www.lsf.lt/lsf-marsalai

circle icon

Pusės


SOP "Sakalas"

Specialiųjų operacijų pajėgos (SOP) “Sakalas”

GLA "Taliban"

Global Liberation Army (GLA)- Samdinių grupuotės pajėgos

Rezervas

Pajėgų paskirstymas organizatorių nuožiūra.

Žaidėjai iki 18 metų dalyvauja tik su Tėvais. Registruojantis komentare nurodyti Tėvų nick.