FROM LIGHT TO DARK / 2024-11-09 / HELLOWEEN

Renginio pradžia
2024-11-09 (še)
clock icon 14:00
Renginio pabaiga
2024-11-09 (še)
clock icon 21:00
location icon Renginio vieta
flag-green icon Organizatorius
target icon Žaidimo tipas
Žvalgyba ! Šturmas ! Pasala ! Gynyba ! Larp !!
speed icon Greičio limitai
euro icon Kaina
17-22
FROM LIGHT TO DARK / 2024-11-09 / HELLOWEEN
circle icon

Renginio statistika


Užsiregistravusių žaidėjų
53
Patvirtintų
53
Apmokėjusių
24
Užsiregistravusių komandų sąrašas Užsiregistravusių žaidėjų sąrašas
circle icon

Renginio aprašymas


Barmenas bendradarbiaudamas su Truplendijos komisaru (korumpuotu), mėgina išsiaiškinti grupuočių dalyvius. Šiuo metu Truplendijoje reikalingas leidimas naudoti night vision, termo vision, kurį galima gauti pas Komisarą. Tačiau Barmenas turėdamas glaudžius ryšius su Komisaru, taip pat tam turi didelę įtaką.

Didžioji dalis aukso atsidūrė pas Barmeną, sklinda gandai, kad už sukauptą auksą, Barmenas nusipirko lokaciją, kur manoma palaidota, dar vadinama Živilė su savo pakalikais, tačiau pagal legendą ję prikelti Barmenui reikalinga cheminė medžiaga, kuri suaktyvintų šiuos paslėptus, giliame kape monstrus.

Šiuo metu Barmenas yra paleidęs žalius ir auksą į apyvartą, tad bendradarbiaujant su juo ar komisaru, galima atsiskaityti abiem valiutomis. 

Komisariatas yra paskelbęs, kad ieškomi nauji darbuotojai, pagal žvalgybinę informaciją tikėtinas Komisariato verbavimas.

Reikalingos cheminės ar branduolinės iškasenos... ?!?! Kape lobis turintis įtaką.......

"BARAS atsidaro 17:00h"

Kas vyks toliau??? Sudalyvauk ir sukurk savo istoriją ir sužinok įvykio tolimesnę eigą!

Laimi tas - kas išgyvena!!!

 

circle icon

Specifinės taisyklės


VIETA; LAIKAS; Lapkričio 09 d.,  Šeštadienį.

Veiksmo vietos koordinatės: 54.30638584640503, 23.16784694916429

Google map: Sūduvos Vilkai 

NAUJIENA: Turintys traserius, turėsite privalumą.

Belaisviai, taisyklių tikrinimas prieš registraciją!!!

RENGINYS TINKANTIS NE TIK PATYRUSIAM ŽAIDĖJUI .

Viso žaidimo metu vaišinsime gaiviais gėrimais ir užkandžiais. 

13:00 – Renkamės

13:00-14:00 – Chronavimas, registracija.

14:30 – Brifingas 🎯

15:00 – Žaidimo STARTAS 📢

21:00 +– PABAIGA 💣

Pabrangimo laikas naikinamas dėl techninių kliūčių!!!! Kaina visu laikotarpiu išlieka 17e!!!

Apmokėti vietoje galimybės nėra.

Registracija ir apmokėjimas iki lapkričio 8 d. 10 h

Žaidėjams apmokėjus iki lapkričio 05 d. 23:59 h  Kaina 17e taikoma 20% (Lietuvos šaulių sąjungos nariams)

Žaidėjams apmokėjus nuo lapkričio 06 d. 00:01 h  Kaina 22e

Lietuvos šaulių sąjungos nariams šiuo metu nuolaida taikoma 20% (turėti su savimi pažymėjimą).

17-20%=13,5e

NUOMA 

Būtina užsiregistruoti (nuominiko registracija) 

Tai galite padaryti: per sratas.lt. užėjus ant mūsų renginio, tačiau būti neprisijungus prie puslapio kaip vartotojas. Turėtų rodyti atskirą skiltį NUOMININKO REGISTRACIJA.

Į įrangos komplektą įeina: veido apsauga, ryški liemenė, ginklas, 1 x dėtuvė. Papildoma šratų dėtuvė 2e.

Norint išsinuomoti aprangą +5e susisiekti su organizatoriais.

Registracija ir apmokėjimas iki lapkričio 09 d. 10 h

Žaidėjams apmokėjus iki lapkričio 05 d. 23:59 h nuomos įrangos kaina, kartu su renginiu 32e. (be aprangos) taikoma 20% (Lietuvos šaulių sąjungos nariams)

Žaidėjams apmokėjus nuo lapkričio 06 d. 00:01 h nuomos įrangos kaina, kartu su renginiu 37e. (be aprangos)

Lietuvos šaulių sąjungos nariams šiuo metu nuolaida taikoma 20% (turėti su savimi pažymėjimą).

32-20%=25,5e

 

Kainą sudaro: poligonas, organizatoriai, organizacinė įranga, dovanos, gėrimai, užkandžiai.

Priklauso nuo žmonių skaičiaus: fotografas, žaidybinis transportas.

Apmokėti vietoje galimybės nėra.

Taip pat PRIVALOMAI BŪTINOS ryškios spalvos liemenės (Oranžinės) ir šviesos šaltinis, kuris turės būti kartu su jumis. Kitu atveju žaisti negalėsite! 


TAISYKLĖS:

Radijo ryšys:

Radijo ryšys: 16 PMR kanalų. Juos galite rasti ČIA arba aukščiau nurodytoje vietoje (Taisyklių rinkiniai: Radio Communication).

Radiacinė zona: laikinai apribota

Radiacinė zona, toliau zona (nauja): pažymėta teritorija į kurią žaidėjas negali patekti be spec. įrangos. Patekus į zoną be spec. priemonių žaidėjas automatiškai žūsta, taip pat kaip nuo granatos ar peilio. Žaidėjas mėgindamas patekti į zoną turi vilkėti spec. kostiumą ir būti pasikabinus ant kaklo dujokaukę, kurią išdavė organizatorius. Transportas patekęs į zoną jame esantys žaidėjai nežūsta, nebent žaidėjai išlipo iš transporto priemonės ir palietė žemę.

Žaidėjas vilkėdamas spec. aprangą yra nukaunamas bet kurioje teritorijos vietoje. Išskyrus, kai patenka į radiacinę zoną. Zonoje jis tampa nenukaunamu. (Nei granata, nei bet kuriuo kitu daiktu.)

Signalinis pistoletas (nauja)

Signalinis šūvis (naudoja organizatorius) atstoja artilerijos šūvius.

Įtaka signalinio šūvio: sutrikdytas aprūpinimas.

Signaliniai dūmai (naudojama organizatorių) atstoja cheminę ataką.

Įtaka signalinio dūmo: judėjimo sutrikdymas.

Tos pusės, kurios spalvos signalinė ar dūmai pasirodo, tai pusei sutrikdoma logistika arba judėjimas.

Transporto naudojimas:

Gabenami asmenys iš mašinos nešaudo. Išsilaipinus ir atsitraukus nuo transporto priemonės 15m arba išjudėjus transportui, kontaktas galimas.  (BUSAS)

Naikinimas:  Granatsvaidžiu, kuris užtaisytas dažasvydžio šratu. Sunaikintas transportas skaitosi, kai pataikoma į priekinį langą arba į keleivio/vairuotojo iš granatsvaidžio. Visi transporte buvę asmenys yra žuvę. Transportas sunaikintas 5 min laukia, tuomet grįžta į mirtveką. Jei tai bendras žaidybinis transportas jis ten ir lieka. (Granatos, povamzdiniai ar kt. transporto neveikia išskyrus keturačius.)

Transportas su kulkosvaidžio lizdu ir spec. apsauga gali šaudyti iš važuojančios mašinos sėdintis tam skirtoje vietoje. Taip pat galima naudoti, kaip priedangą.

Naikinimas: Granatsvaidžiu, kuris užtaisytas dažasvydžio šratu. Sunaikintas transportas skaitosi, kai pataikoma į priekinį langą arba į keleivio/vairuotojo iš granatsvaidžio. Visi transporte buvę asmenys yra žuvę. (Granatos, povamzdiniai ar kt. transporto neveikia išskyrus keturačius). Transportas sunaikintas 5 min laukia, tuomet grįžta į mirtveką. Jei tai bendras žaidybinis transportas jis ten ir lieka.

Transportas (keturatis): Sėdintis asmuo ant keturačio, negali šaudyti, kol nenulipo nuo transporto priemonės (kol vairuotojas neliečia dviem kojom žemės). Keturatis gali būti naudojamas, kaip priedanga. Tačiau vairuotojas gali mėtyti granatas nuo keturačio, tik sustojęs t.y. 0 km/h greitis. (povamzdinio ar kt. panašios priemonės, keturatininkas negali naudoti važiuojant). Transportas sunaikintas 5 min laukia, tuomet grįžta į mirtveką. Jei tai bendras žaidybinis transportas jis ten ir lieka.

Naikinimas: Važiuojantį gali sunaikinti granata arba granatsvaidžiu (šaudančiu dažasvydžio šratu). Taip pat gali būti nukautas, kitomis priemonėmis (visom priemonėm), kai keturatis sustojęs 0 km/h.

Esant poreikiui, galimas transporto naikinmas (GRANATA), tik tuo metu, kai organizatorius paskelbs brifingo metu.

Amunicijos ribojimas:

Žaidimo metu naudojamos dėtuvės iki 150 BBS talpos. Bendras dėtuvėse esantis amunicijos skaičius neturi viršyti 600 BBS. PVZ: 4 mid-cap (130-150 bbs talpos) arba 8 low-cap (40-70 bbs talpos), arba 12 low-cap GBB (30-40 bbs talpos). Snaiperiams, pistoletams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus. 
Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse.
Dėmesio !!! Taikoma išimtis asmenims, neturintiems dėtuvių iki 150 BBS talpos. Bus galima naudoti bunkerinio tipo dėtuvę, tačiau tik vieną. Jos pildymąsis ribojamas taisyklių, išvardintų aukščiau prie kulkosvaidžio pildymosi.

Medicinos taisyklė:

Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones (žaidybinis pleistras, bintas). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“ arba "laikiną mirtviaką". Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. 

Papildymas: žaidėjas/medikas su mašina, gali gydyti, tik išlipęs, nulipęs pilnai iš/nuo transporto piriemonės.

Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“ arba "laikiną mirtviaką"


(Gydymo PVZ. ČIA)

Med. priemonės (žaidybinis pleistras, bintas) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediką, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti.

Pirotechnikos naudojimas:

Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Leidžiama naudoti granatas su „ŽUKI“, CORSAR 4 užtaisu arba atitinkančio galingumo kito gamintojo petardomis (galingumas iki 1g.). Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių atsižvelgiant į oro sąlygas. Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos (nebent jos dengia visą kūną) ir kiti daiktai, apart solidžių vientisų betoninių sienų, nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą. Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik tada, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja 5 m. spindulio taisyklė.

Šaudymo taisyklės:

Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 106 m/s arba 1.68 J leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m. Jei atstumas yra mažesnis - šaudyti pastato viduje draudžiama.  Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama karabinų turėtojams (pavieniu rėžimu), o kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas galimas tik jei pro išorinę pastato šaudymo angą, t.y. langą, duris ar skylę sienoje yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui.
Pastato antrame aukšte šaudymas galimas visų ginklų turėtojams. Šaudant iš gilumos privaloma įsitikinti, kad prieš šaudančiojo vamzdį netikėtai neišlys priešininkas ir nebus sukelta traumų. 
Šaudymas iš pastato gilumos į išorę yra leidžiamas tik tiems, kurių ginklo greitis neviršija 106 m/s arba 1.68J (tik pavieniu rėžimu), laikantis saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui. Jei šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą ar iš už kampo nematant priešo, šaudyti griežtai draudžiama. 
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu ar shotgun, arba turint papildomą ginklą iki 106 m/s arba 1.68J.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja tik lauke, pastate negalioja. t.y., jei BBS,nuo medžio, šakos ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejai, kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą, abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti. 
Atvejai, kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti (t.y. atstumas mažesnis nei 5 m), žaidėjas, skaičiuojantis paukščius, traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.

Žaidybiniai daiktai:

Žaidimo inventorius, rekvizitai gauti užduočių metu yra perimami iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius daiktus, žaidėjas privalo juos atiduoti). Jeigu žaidėjas nukraujuoja ir iki to niekas nepasiima žaidybinių daiktų (med. pleistrai lieka pas nukautajį)- žaidėjas privalo pranešti savo pusės vadui paliktų daiktų koordinates radio ryšio budu arba nedelsiant pranešti jam prisistatant.

(NAUJA)
Belaisvis gali būti paimtas 3 būdais: 
  1. Kai priešiškų pajėgų asmuo pasiduoda! Tokiu atveju turite pasakyti “esi mano belaisvis ir pilnai nuginkluotas” ir turi būti parvestas į mirtveką pas generolą (vedimas 1 m atstumu).
  2. Kai priešiškų pajėgų asmuo yra užkluptas netikėtai! (krapštant nosį, tyliai prijudėjus) Tokiu atveju, turite pasakyti “esi mano belaisvis ir pilnai nuginkluotas” ir turi būti parvestas į mirtveką pas generolą (vedimas 1 m atstumu).
  3. Kai priešiškų pajėgų asmuo yra nukautas! Tokiu atveju galite prijudėti prie jo ir pagydyti, žinoma turite ištarti frazę “esi mano belaisvis ir pilnai nuginkluotas” ir turi būti parvestas į mirtveką pas generolą (vedimas 1 m atstumu).
Visais atvejais, priešininkas negali pasipriešinti jei išgirsta frazę “esi mano belaisvis ir pilnai nuginkluotas”.

**BET -  Jei žaidėją veda 5 ir daugiau….m atstumu... RUN!!!

(NAUJA)

Oro žvalgyba arba artilerija:

Komandai radus poziciją iš kur gali išsikviesti reikiamą pagalbą (Maitinimo šaltinis, radijo ryšio įranga(dažnis nustatytas)). Tokiu atveju susisiekiat su TOC ir po nustatyto laiko gausite reikalingą paramą jūsų komandai.

Artilerija - organizatorius atvykęs į numatytą vietą šaukia artilerija ir mėto spec. granatas.

Žvalgyba - dronas, kuris 5 min. jums siunčia apie jūsų nustatytą užduotį žvalgybos specialistui. 

Apmokėti vietoje galimybės nėra.

Sumokėjus ir neatvykus pinigai negrąžinami. Tačiau jūsų vietą gali užimti kitas asmuo. (suderinus su organizatoriais)


Kaip visada nepamiršime jums prizų!!! Iki susitikimo ;)) !!!!
Dėl papildomų klausimų kreiptis pas: Ignas Volungevičius: https://www.facebook.com/ignas.volungevicius.9 arba Sūduvos Vilkų facebook puslapį.

circle icon

Pusės


Pusė organizatoriaus nuožiūra