SOF : OPERATION DEADZONE

Renginio pradžia
2024-10-12 (še)
clock icon 16:00
Renginio pabaiga
2024-10-12 (še)
clock icon 23:00
flag- icon Organizatorius
target icon Žaidimo tipas
LARP
speed icon Greičio limitai
euro icon Kaina
30€
SOF : OPERATION DEADZONE
circle icon

Renginio statistika


Užsiregistravusių žaidėjų
0
Patvirtintų
0
Apmokėjusių
0
Užsiregistravusių žaidėjų sąrašas
circle icon

Specifinės taisyklės


Istorija:

(Bus papildyta)

 

Scenarijus:
1.    Kova su priešu, dominavimas;
2.    Išlikti nesužeistiems zombių;
3.    papildomos užduotys, visiškai SLAPTA;

Dienos programa:

  • 15:00-16:00 Atvykimas, registracija, ginklų chronavimas
  • bus papildyta
  • 23:00-00:00 planuojama žaidimo pabaiga

 

Saugumas:
Viso renginio metu, nuo atvykimo  iki išvykimo iš renginio teritorijos, kiekvienas šratasvydžio renginio dalyvis(žaidėjas, stebėtojas, aptarnaujančio personalo narys, ir t.t.) privalo dėvėti tinkamas akių apsaugas (paprasti regos korekcijos akiniai netinka). Renginio teritorijoje pastebėjus asmenį be akių apsaugos, privaloma nedelsiant sustabdyti renginį, sušaukiant visiems žaidėjams suprantama kalba, kad žaidimas stabdomas dėl to, kad teritorijoje yra asmenų, kuriems gali grėsti realus pavojus. Užtikrinti, kad asmuo užsidėtų akių apsaugas, arba saugiai pašalinti jį iš renginio teritorijos. Žaidėjai, naudojantys abejotinos kokybės apsauginius akinius patys prisiima visą atsakomybę dėl galimų traumų.
Be akių apsaugų, renginio metu rekomenduojama dėvėti kelių, alkūnių apsaugas bei šalmą.

Šratasvydžio įranga:

Naudojamos tik specialiai šratasvydžiui skirtos ginklų imitacijos šaudančios 6 mm specialiai šratasvydžiui skirtais šratais (bbs), atitinkančios LŠF įrangos galios limitus. Renginiuose leidžiama naudoti treniruotėms pritaikytų šaltųjų ginklų gumines imitacijas - peilius, durtuvus, kirvius ir pan.. Imitacija negali turėti aštrių briaunų bei kelti pavojaus kitų žaidėjų sveikatai. Draudžiama dėvėti Rusijos Federacijos ir Lietuvos Respublikos naudojamas uniformas. Renginiuose draudžiama naudoti ir turėti tikrų ginklų ir amunicijos.

Šaudymo atstumai ir įrangos galios limitai:

LŠF Limitai

Ginklų naudojimas:

Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno ar ekipuotės dalį skaitomas pataikymu ir sužeidimu. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, ir negalima būti naudojamas. Gali būti naudojamas trumpasis ginklas, šaltojo ginklo imitacija, ar komandos draugo paskolintas ginklas. Žaidėjas, kuris po pataikymo į pagrindinį ginklą neturi antro ginklo nėra miręs, ir gali toliau vykdyti užduotis, bei kitais būdais padėti komandai, iki kol bus nukautas arba grįš į mirtviaką.

Medikas. Medikas - tai bet kuris gyvas komandos žaidėjas, turintis med. priemonių ir galintis pagydyti nukautą komandos draugą. Medikas gali naudoti med. priemones iš nukauto žaidėjo. Komandos draugą į saugesnę vietą gali nusivesti bet kuris komandos žaidėjas. Draudžiama greitai judėti, bėgti laikant nukautą žaidėją. Pataikymas į nukautą žaidėją ar mediką vedimo metu skaitosi kaip mediko nukovimas, ir abu žaidėjai elgiasi pagal nukovimo taisyklę.

Šaudymo režimai. Patalpose tik pavieniai šūviai. Atvirose teritorijose leidžiama automatinės ugnis iš saugaus atstumo. Iš pastatų ir į pastatus galima atakuoti pasirinktinai: pavieniais ar serijiniais šūviais, iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Šaudymas iš pastato 2, 3 ir kitų aukštų gilumos leistinas tik tuo atveju, jeigu šūvio trajektorijoje nėra galimybės atsirasti renginio dalyviui. 

Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" (nesvarbu kokios klasės ginklas), abu žaidėjai laikomi mirusiais ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką.

Rikošetai. Pastatuose nesiskaito, lauke skaitosi. Pastate būtina įsitikinti 100%, kad šratas kliudė rikošetu, jeigu nesate tikri - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos bazę.

Akla ugnis. Draudžiama šaudyti nematant taikinio, šūvio trajektorijos saugaus atstumo,  iš už kampo ar kitos slėptuvės, kurioje išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Nereikalaujama iškišti 1/3 kūno, tačiau visada būtina matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.

Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į mirtviaką.

Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. 

Nukauto žaidėjo veiksmai:

  • Žuvęs žaidėjas. Rekomenduojama balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra nukautas, privalo apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir 5 minutes šauktis mediko. Išėjimą iš atgijimo zonos renginio dieną nurodo organizatorius. Organizatorius pasilieka teisę laiką keisti atsižvelgiant į renginio dinamiką. 
  • Sužeistas žaidėjas. Pašautas karys gali šauktis mediko. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Pasitraukti iš nukovimo vietos galima 2 metrų spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai.
  • Grįžimas į mirtviaką. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus, esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į mirtviaką juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. Nukautas žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba iš karto juda į savo komandos mirtviaką.

Granatų naudojimas:

Granatų su sprogstama medžiaga naudoti draudžiama. Galima naudoti CO2, spyruoklines ir green gas granatas.

Dūminės granatos:

Galima naudoti tik pramoninės kilmės dūminius užtaisus. Griežtai draudžiama naudoti savadarbes dūmines granatas. Pastatuose naudoti dūminius užtaisus griežtai draudžiama.

Skydai:

Skydus galima naudoti tiek originalius, tiek savadarbius, tačiau teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydas turi būti tikro skydo imitacija. Skydininkas (žaidėjas, nešantis skydą) nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis - granata, sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydą, granatą reikia užmesti už skydo. Skydininkas gali naudoti tik 1 klasės ginklą.

Amunicijos pildymas:

Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - mirtviakuose. Bet koks amunicijos pildymas žaidimo metu griežtai draudžiamas (nebent kitaip nurodo organizatorius renginio diena).

Radijo ryšys:

Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas, naudojant 16 patvirtintų PMR kanalų. Kanalus žaidėjų komandoms paskiria organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas, nebent kitaip nurodo organizatorius). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama.

Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei mirtviakuose:

  • Laisvi pasišaudymai. Mirtviake laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Ginklų prišaudymas vyksta tik organizatoriaus nurodytoje vietoje. 
  • Ginklų chronavimas (galios tikrinimas). Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Ateinant chronuotis būtina atsinešti savadarbes „granatas“, kitu atveju - žaidimo metu savadarbėmis granatomis naudotis draudžiama. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša savo ginklo dėtuvę (real ir mid cap tuščia, o bunkerinę pilną, tačiau neprisuktą).

Taisyklių ir drausmės nesilaikymas ir ginčų sprendimas:

Taisyklių nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Pastebėjus žaidėją nesilaikantį taisyklių asmuo privalo informuoti organizatorių renginio dieną numatytu būdu.

HIENOS:

(Bus papildyta)

HUSARAI:

(Bus papildyta)

ZOMBIAI:

*Zombis - tai buvęs mokslininkas, kuris yra užkrėstas virusu. Kaukiant sirenai zombiai tampa agresyvūs ir bėgdami gali sučiupti ir užkrėsti virusu nežiūrint į tai, kokiai pusei priklausai.

*Į zombius draudžiama šaudyti! Pašautas zombis pasidaro agresyvus taip kaip kaukiant sirenai. Zombiui pagavus arba palietus bet kuria kūno vietą žaidėjas tampa užkrėstas.

*Atstumai nuo zombio: 0-5m nesaugu. 5-10m dalinai nesaugu. Virs 10m saugu, bet zombis juda link ten kur vyksta judėjimas arba bet koks veiksmas. Nuo zombio galima bandyti slėptis.

*Užkrėsti hientos keliauja į (BUS PAPILDYTA)

*Užkrėsti husarai keliauja į (BUS PAPILDYTA)

*Užkrėstas virusu nuo zombio žaidėjas eidamas į mirtviaką gali ir žaloja kitus karius (net saviškius). Tačiau kiti kariai netampa užkrėstais.

*Zombis yra apsvaiginamas peilio, kirvio ar kita replika duriant i nugaros sritį. Zombis apsvaigintas būna apie 1 minutę, po to jis 1 minutę veikia kaip kaukiant sirenai.

*P.S. Nuo suerzinto zombio jus išgelbės tik greitos jūsų kojos!

circle icon

Pusės


Pusė organizatoriaus nuožiūra